کد خبر: ۱۱۸۵۴
۰۹:۵۳ -۲۵ آبان ۱۳۹۶

اعزام ۶ کماندار به مسابقات آسیایی بنگلادش

بهزاد پاکزاد در آستانه اعزام تیم ملی کامپوند تیروکمان به مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش گفت: تمام سعی‌مان بر این است تا در بخش انفرادی و تیمی بهترین عملکرد را در کامپوند داشته باشیم.

ورزش و جوان- مربی تیم ملی کامپوند از اسماعیل عبادی، مجید قیدی، یاسر عمویی، پریسا براتچی، فرشته قربانی و کیسا بایبوردی به عنوان نفرات اعزامی در کامپوند زنان و مردان به مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش نام برد و گفت: هر ۶ کماندار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از نظر رکوردی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و من امیدوارم ابتدا در بخش انفرادی و سپس در تیمی و میکس بتوانیم به مدالهای خوبی دست پیدا کنیم.

وی در ارزیابی از وضعیت تیم کامپوند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش اظهار کرد: برای این که بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد موفقی داشته باشیم و در بخش انفرادی و تیمی بهترین نتیجه را کسب کنیم، حدود یکماه است که در سایت تیروکمان اردو زده‌ایم و سعی کردیم در این مدت از نظر تکنیکی و تاکتیکی روی کمانداران کار کنیم تا آنها را به اوج آمادگی برسانیم. البته در حال حاضر فشار تمرینات را به ویژه از نظر بدنسازی کاهش دادیم و بیشتر از نظر روانی روی تیم کار می‌کنیم تا کمانداران با اعتماد به نفس بالاتری در جو مسابقات قرار بگیرند.

مربی تیم ملی کامپوند افزود: با توجه به فرصت کمی که تا زمان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا داریم، تمرینات را بیشتر روی کارهای تخصصی معطوف کردیم و با کم کردن حجم تمرینات بدنسازی، به دنبال آن هستیم تا تیم آماده و خوبی را راهی بنگلادش کنیم.

پاکزاد تصریح کرد: با توجه به این که در مسابقات جهانی مکزیک نتوانستیم شرکت کنیم، این عدم حضور سبب شد تا رنکینگ اسماعیل عبادی و پریسا براتچی افت پیدا کند و حتی رکورد آسیا که پیش از این دست اسماعیل عبادی بود، در مسابقات جهانی مکزیک این رکورد به نام کماندار کره‌ای ثبت شد. البته امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش، اسماعیل عبادی با جابجایی رکورد بالاتر دوباره بتواند در رشته کامپوند رکورد آسیا را به نام خود ثبت کند.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر از نظر رکوردی تیم به انسجام و ثبات رسیده است، تصریح کرد: هماهنگی و یکدستی که هم‌اکنون در تیم کامپوند وجود دارد را در هیچ دوره‌ای نداشتیم به طوری که تیم در حال حاضر از نظر رکوردی به ثبات لازم رسیده و بهترین شرایط را از نظر قدرت بدنی و آمادگی روانی برای حضور در قهرمانی آسیا دارد.

مربی تیم ملی کامپوند در پایان پیرامون این پرسش که تصور می‌کنید در بخش انفرادی عملکرد موفقی داشته باشید یا تیمی؟ گفت: سعی داریم در هر دو بخش انفرادی و تیمی بهترین نتیجه را در بنگلادش کسب کنیم. اما در ابتدا برای کسب مدال در بخش انفرادی تلاش خواهیم کرد و سپس تمرکز خود را برای کسب جایگاه در بخش تیمی و میکس معطوف خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون