کد خبر: ۱۱۸۳۰
۱۷:۲۰ -۲۴ آبان ۱۳۹۶

لواندوفسکی: از خرید یک مهاجم توسط باشگاه استقبال می کنم

روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و لهستانی بایرن مونیخ از اینکه این باشگاه یک مهاجم را جذب کند استقبال می کند.
ورزش و جوان- بایرن مونیخ در این فصل همچون فصول گذشته با مشکل مصدومیت زیاد بازیکنانش دست به گریبان بوده است، اما به دلیل عدم وجود جایگزین برای روبرت لواندوفسکی، به عنوان تنها مهاجم این تیم، با مصدومیت وی دچار بحران در خط حمله شدند. بطوریکه خود این مهاجم لهستانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از مدیران این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ESPN، حال لواندوفسکی معتقد است که جذب یک مهاجم جوان نه تنها جایگاه او را به خطر نمی اندازد، بلکه می تواند به او کمک کند. لواندوفسکی در مصاحبه با بیلد آلمان در اینباره گفت:

جذب یک مهاجم جوان، پرشور و کسی که تشنه یاد گیری از یک بازیکن با تجربه تر باشه قطعا گزینه جذابی است. ۱۵ یا ۲۰ دقیقه کمتر بازی کردن در یک بازی حتی باعث راحت تر شدن کار من هم می شود. چون باعث می شود انرژی بیشتری برای بازی های بعد ذخیره کنم و بیشتر روی فرم بمانم و همچنین ریسک مصدوم شدن هم پایین می آید.

لواندوفسکی در ادامه درباره چگونگی جذب یک مهاجم و سختی های آن ادامه داد:

قاعدتا مدیران باشگاه تصمیم خواهند گرفت که چه بازیکنی ارزش بررسی و انتقال را دارد اما مشخصا درباره یک مهاجم طراز اول بین المللی صحبت نمی کنیم. مهاجمینی در این سطح می خواهند هر هفته و بخصوص در بازی های بزرگ درون زمین باشند.

رسانه های آلمان از اولیویه ژیرو، کسپر دالبرگ، وداد ایبیشویچ و آنتونی مودسته به عنوان اهداف بایرن مونیخ به عنوان گزینه جانشینی لواندوفسکی نام می برند.

منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون