کد خبر: ۱۱۷۵۶
۱۸:۱۹ -۲۲ آبان ۱۳۹۶
نخستین هفته از لیگ‌برتر تکواندوی مردان ایران عصر امروز(دوشنبه، ۲۲ آبان) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.
ورزش و جوان- هفته نخست شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی مردان ایران در دو بخش جوانان و بزرگسالان(جام خلیج فارس) از صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان) به میزبانی فدراسیون تکواندو، با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

در نخستین دیدار هفته نخست، دو تیم پاس قوامین و شهرداری ورامین برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم شهرداری ورامین توانست حریف خود را شکست دهد. شاگردان پیام خانلرخانی توانستند با نتیجه 6 بر 2 پاسی‌ها را از پیش رو برداشته و اولین پیروزی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند.

در ادامه رقابت‌های امروز و در هفته نخست، در دومین دیدار تکواندوکاران تیم کلینیک بهبد کرج و ملوان نداجا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم بهبد کرج توانست دوم پیروزی این هفته را به نام خود ثبت کند. این پیکار با حساب 5 بر 3 به نفع شاگردان عزیزی به پایان رسید.

شاگردان عزیزی(تیم بهبد کرج) پیش از این رقابت‌ها در نخستین دوره‌ی مسابقات لیگ تکواندو به روش تیمی(جام‌جهانی) نیز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بودند.

در آخرین بازی این هفته از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو دو تیم تعاونی انقلاب شهریار  و تیم پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که نتیجه این پیکار با حساب ۷ بر ۱ به سود تیم آبادان پایان یافت.

با درخواست دو تیم‌ دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن مبنی بر تعویق دیدارهای این دو تیم در هفته اول و دوم لیگ، سازمان لیگ تکواندو به دلیل حضور سه بازیکن این تیم‌ها در اردوی تیم ملی جهت شرکت در گرنداسلم با این درخواست موافقت کرد.

همچنین در هفته نخست این مسابقه‌ها، تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم نیز با کسب قرعه استراحت در این هفته مسابقه‌ای را نداشت.

نتایج تیمی هفته نخست شانزدهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندوی مردان ایران به شرح زیر است:
پاس قوامین ۲ - شهرداری ورامین ۶
کلینیک بهبد کرج ۵ - ملوان نداجا ۳
تعاونی انقلاب شهریار ۱ - پالایش نفت آبادان ۷
دانشگاه آزاد - لوازم خانگی کن(به تعویق افتاد)
یاسین پیشرو قم(قرعه استراحت)

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون