کد خبر: ۱۱۷۳۴
۲۰:۵۵ -۲۱ آبان ۱۳۹۶
ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت‌: پس از رقابت‌های انتخابی گرند اسلم در چین تصمیم خودم را برای خداحافظی از دنیای قهرمانی اعلام می‌کنم.
ورزش و جوان- بهنام اسبقی، قهرمان تکواندوی جهان در سال 2013 و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون که چند ماهی به دلیل برخی مشکلات از اردوها دور بود، پس از گذشت چند ماه به تمرینات تیم‌ ‌ملی بازگشت، اما پیوستن او به اردوهای تیم‌ ‌ملی با نخستین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو به روش تیمی (جام جهانی) همزمان شد.

 او در رقابت‌های لیگ تکواندو به روش جام جهانی شرکت کرد  و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و بار دیگر از کوران اردوها و مسابقات تیم‌ ‌ملی دور شد. اسبقی به دلیل مصدومیتی که داشت نتوانست در انتخابی‌های تیم‌ ‌ملی برای گرند اسلم شرکت کند که اخباری مبنی بر احتمال خداحافظی او از دنیای قهرمانی تکواندو منتشر شد.

 بهنام اسبقی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد احتمال خداحافظی‌اش از دنیای تکواندو، اظهار کرد: فعلا خداحافظی نکرده‌ام و هنوز چیزی مشخص نیست. تیم‌ ‌ملی تقریبا 20 تا 25 روز دیگر به مسابقات انتخابی گرند اسلم در چین اعزام می‌شود که من به دلیل مصدومیت در کنار تیم‌ ‌ملی حاضر نیستم. پس از بازگشت تیم تصمیم خود را برای خداحافظی اعلام خواهم کرد، اما فعلا تصمیمی ندارم.

او همچنین در باره مصدومیت فعلی خود گفت‌: در مسابقات نخستین دوره لیگ تکواندو به روش جام جهانی در حین مسابقه با حریف خود زانو به زانو شدم که به دلیل خون مردگی در ناحیه زانو دچار مصدومیت هستم. البته مصدومیت شدیدی نیست و پس از استراحت 10 تا 15 روزه می‌توانم به جریان مسابقات بر گردم که الان حدودا پنج تا شش روز است که استراحت کرده‌ام و شرایطم رو به بهبودی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون