کد خبر: ۱۱۴۹۸
۱۸:۲۴ -۱۵ آبان ۱۳۹۶
مربی تیم مل تکواندوی ایران گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برای مسابقه‌های گرنداسلم نقاط ضعف و قوت ملی‌پوشان را نشان داد.

ورزش و جوان- علیرضا نصرآزادانی در مورد مسابقه‌های انتخابی تیم ملی تکواندو گفت: این مسابقه‌های انتخابی‌ مسائل خیلی زیادی را درباره‌ی سطح ملی‌پوشان به ما(کادرفنی) نشان داد و عیار خیلی از ملی‌پوشان بدست آمد که برای کادرفنی خوب است. 

او افزود: خیلی از ملی‌پوشان مانند مهدی خدابخشی چند مدتی بود که روی شیاپچانگ نرفته بودند و آقای حجی‌زواره هم که خداحافظی کردند اما، این رقابت‌ها نقاط ضعف و قوت زیادی را از ملی‌پوشان برای کادرفنی مشخص کرد. حضور در این مسابقه‌ها با این شرایط، آن‌ها را با شرایط مسابقه‌ها آشنا کرد و امیدواریم در گرنداسم و فینال گرندپری‌ها نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی تکواندوی ایران درباره‌ی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ادامه داد: از این رقابت‌ها هشت تکواندوکار انتخاب می‌شوند تا عازم مسابقات انتخابی گرنداسلم در چین شوند. ایران تا کنون دو سهمیه (سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده) دارد. از بین هشت نفری هم که از انتخابی‌های درون اردویی معرفی می‌شوند، نفراتی که در انتخابی‌های گرنداسلم در رتبه‌های اول تا سوم قرار بگیرند، وارد این مسابقه‌های مهم می‌شوند.

قهرمان سابق تکواندوی ایران در مورد عدم حضور بهنام اسبقی در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی نیز، اظهار کرد: بهنام اسبقی قرار بود در این رقابت‌ها شرکت کند اما به دلیل عدم آمادگی و مصدومیتی که داشت در وزن کشی‌ روز قبل مسابقه‌ها حاضر نشد. پای راست او مصدوم بود و تصمیم گرفت در انتخابی‌ها حاضر نباشد و دلیلی جز این برای غیبت اسبقی وجود نداشت.

نصر آزادانی در پاسخ به این سوال که تیم ملی تکواندو می‌تواند با این ملی‌پوشان در رقابت‌های گرنداسلم مدال کسب کند؟ گفت: این‌ تکواندوکارها همگی از سرمایه‌های تکواندوی ایران هستند. در انتخابی‌ها شاهد بودیم که خیلی از جوان‌ترها توانستند بزرگترها و باتجربه‌ها را شکست دهند. این نتایج که کسب می‌شود ما را به آینده‌ی تکواندوی ایران امیدوار می‌کند. امیدوار هستم با پیگیری تمرین‌ها بتوانیم در مسابقه‌های پیش رو پرچم ایران را بالا ببریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون