کد خبر: ۱۱۴۵۹
۱۷:۰۷ -۱۴ آبان ۱۳۹۶
ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: همیشه مبارزات انتخابی درون اردوی تیم ملی از سطح بالایی برخوردار بوده است.

ورزش و جوان- سجاد مردانی درباره‌ی نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات گرندپری لندن گفت: با تمرینات منظم و خوب در دو هفته توانستیم به آمادگی نسبی جهت حضور در مسابقات لندن برسیم. بعد از رقابت‌های گرندپری لندن زیر نظر کادرفنی تمرینات را سخت‌تر ادامه می‌دهیم تا در دو رویداد پیش رو(فینال گرندپری و گرنداسلم) خوب کار کرده و نتایج قابل توجهی را کسب کنیم.

ملی‌پوش سنگین وزن تکواندوی ایران افزود: در هر مسابقه‌ای که حاضر می‌شویم  با تدابیر و سیستم‌های جدیدی کار می‌کنیم تا نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. برای همه‌ی مسابقه‌ها حتی گرنداسلم سعی می‌کنیم با تمرین‌های خوب و با آنالیزهای کادرفنی نقاط ضعف خود را کاهش داده و نقاط قوت را افزایش دهیم تا با یک آمادگی خوب در مسابقه‌ها حاضر شویم. تمام سعی ملی‌پوشان و کادرفنی این است که در مسابقه‌های پیش رو خودمان باشیم و تکواندوی ایرانی را به نمایش بگذاریم.

مردانی همچنین درباره‌ی انتخابی‌های تیم ملی تکواندو گفت: همیشه مبارزات انتخابی درون اردوی تیم ملی آن هم در ایران از سطح بالایی برخوردار بوده است. این تکواندوکاران بهترین‌های ایران هستند که همین مسئله سطح مسابقات را بالا می‌برد.

او در پایان با اشاره به اردوهای تیم ملی ایران گفت: در اردوها سعی می‌کنیم برای مسابقات پیش رو آماده شویم. خداراشکر شرایط خوبی بر اردوها حاکم است. خواسته‌ی همه‌ی اعضای تیم ملی ایران است که چه در گرندپری و چه در گرنداسلم خودمان باشیم و بتوانیم با تمام توانایی مبارزه کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون