کد خبر: ۱۱۴۲۳
۱۸:۰۸ -۱۳ آبان ۱۳۹۶
سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان در المپیک ریو می‌گوید: نمود و محک یک رشته ورزشی در المپیک است و هر کشوری بتواند در المپیک نتیجه بگیرد یعنی تیم قدرتمندی دارد.

ورزش و جوانجمشید خیرآبادی، سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان در المیپک ریو با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران در یک سال اخیر گفت:از نظر تیمی خوب نتایج خوبی بدست آمده و در رقابت های جهانی پاریس نیز مقام دوم را کسب کردند که نتیجه خوبی بود. البته نمود و محک یک رشته ورزشی در رقابت‌های المپیک است.هر کشوری در المپیک بتواند نتیجه بگیرد یعنی تیم قدرتمندی دارد.

او در رابطه با پیشنهاد مربیگریش در دیگر کشورها گفت: در المپیک ریو، چهار پنج فدراسیون با من صحبت کردند اما من به دنبال بهترین پیشنهاد بودم.با گرجستان به توافق رسیدم ولی به دلیل این که رئیس فدراسیون‌شان عوض شد از نظر مالی به مشکل برخوردند و این موضوع لغو شد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در پاسخ به این سوال که آیا از ایران پیشنهادی برای مربیگری داشته یا نه؟گفت: من در المپیک ریو هم گفته بودم که اگر ایران به من نیاز داشته باشد قطعاً دوست دارم در وطن خودم باشم. یکی دو هفته پیش از طرف فدراسیون کشتی در مورد سرمربیگری تیم زیر ۲۳ ساله ها بامن صحبت های خصوصی انجام شد ولی من دوست ندارم در رده ای غیر از بزرگسالان کار کنم.

خیرآبادی درباره پیشنهاد مربیگری در دیگر کشورهای جهان اظهار کرد: کشور مراکش من را برای سرمربیگری تیم کشتی فرنگی‌شان انتخاب کرد ولی من قبول نکردم. رزومه و سطح کشتی کشوری که می‌خواهد در آن کار کنم برای من خیلی مهم است. باید مربی تیمی باشم که رزومه کاری ام را بالا ببرد و هم رده ایران یا حداقل در سطح تیم آذربایجان باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون