کد خبر: ۱۱۳۳۷
۱۹:۵۸ -۱۰ آبان ۱۳۹۶
سرانجام وینفرد شفر رنگ پیروزی در لیگ برتر را دید و آبی پوشان استقلال توانستند تیم بحران زده نفت تهران را با دو گل شکست دهند.

ورزش و جوانبه همان اندازه که جابجایی رکوردهای آماری برای پرسپولیس و برانکو امری عادی و تکراری شده، این کار برای استقلال بدون دردسر و چه بسا آسان انجام می شود زیرا نتایج و آمار استقلال در تمامی زمینه ها در رقابت های این فصل آنقدر ضعیف بوده که با ارائه عملکردی نسبتاً معمولی، استقلالی ها می توانند حداقل رکوردهای ضعیف خود را بهبود ببخشند. اتفاقی که به نوعی در دیدار هفته یازدهم آبی پوشان رخ داد و این تیم با کسب برد ۲ بر صفر چند رکورد را جابجا کرد.

برای اولین بار در تاریخ فعالیت باشگاه، آبی پوشان موفق شدند حمید درخشان را شکست دهند تا برای اولین بار در طول ربع قرن فعالیت مربیگری، هافبک سابق پرسپولیس برابر استقلال بازنده باشد. اولین برد مربیان استقلالی برابر درخشان هم به نام وینفرد شفر ثبت شد.


شفر آلمانی اولین مربی خارجی در دیدارهای دو تیم استقلال و نفت تهران در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشست.

برای اولین بار در رقابت های این فصل، استقلال به یک پیروزی با اختلاف دو گل دست یافت. همچنین با دو گلی که استقلال به دروازه بان نفت زد، باعث شد تا روند ناکامی میلاد فراهانی در ثبت کلین شیت برابر استقلال ادامه داشته باشد.

اولین پنالتی این فصل هم برای آبی پوشان به دست آمد اما برای آنها خوش یمن نبود زیرا ضربه امید ابراهیمی خیلی واضح از خط دروازه عبور کرد اما داور در تشخیص این صحنه به اشتباه قضاوت کرد و این گل را نپذیرفت.

برای پنجمین بار روزبه چشمی در خط دفاعی به بازی گرفته شد، اما این اولین بازی بود که روزبه بدون دریافت کارت زرد بازی را به پایان برد.

دقایقی که استقلال شفر توانست دروازه اش را بسته نگه دارد، تقریباً با دقایق گل نخوردن استقلال منصوریان برابر است.

جابر انصاری اولین و تنها بازیکن استقلال در این فصل است که دو گله شد.


استقلال بعد از هشت بازی موفق شد در دو بازی متوالی نفت تهران را مغلوب کند.

با دو گلی که آبی پوشان به ثمر رساندند، این تیم، هرچند موقت، عنوان بدترین خط حمله لیگ برتر هفدهم را به گسترش فولاد تبریز سپرد تا فعلاً این تیم به عنوان ضعیف ترین خط حمله در فصل جاری شناخته شود.

پرواضح است که هیچ تیمی نباید با یک برد و زدن دو گل این همه حدنصاب آماری را جابجا کند؛ علت اصلی این مسئله را باید در ضعف های بیشمار آبی پوشان در بازی های ابتدایی این فصل جستجو کرد که باعث شده با کمترین عملکرد تیمی، و کسب یک برد عادی، این تعداد رکورد تغییر کرده و به نام شفر و شاگردانش ثبت شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون