کد خبر: ۱۱۱۸۱
۱۸:۰۰ -۰۶ آبان ۱۳۹۶
یولین برنت، ستاره جوان بایر لورکوزن آلمان از اینکه مورد توجه بارسلونای اسپانیا قرار گرفته است به خود افتخار می کند، اما نمی خواهد عملکردش تحت تاثیر این مسئله قرار گیرد.
ورزش و جوانبایر لورکوزن پس از مدت ها در لیگ آلمان عملکرد بسیار ضعیفی داشت که همین مسئله باعث شد در انتهای فصل در رده دوازدهم قرار گیرند و در نتیجه روگر اشمیت، سرمربی سابق این تیم از سمت خود برکنار شود. با توجه به عدم حضور لورکوزن در رقابت های اروپایی، سران این باشگاه نگران از دست دادن یولین برنت، پدیده جوان خود هستند. بایرن مونیخ شدیدا به این بازیکن علاقه دارد و حالا از بارسلونا به عنوان مشتری جدید وی نام برده می شود.

وب سایت fourfourtwo گزارش می دهد که برنت در مصاحبه ای که با Omnisport داشت در خصوص پیشنهاد بارسلونا گفت:

پیشنهاد داشتن از سوی بارسلونا تحت هر شرایطی باعث افتخار است، نمی توانم این مسئله را کتمان کنم. این مسئله (علاقه بارسلونا) نشان می دهد که دستاورد ها و پیشرفتم بی حاصل و بی ارزش نبوده اند و بازتاب دهنده عملکردم درون زمین بوده است. اما در نهایت چنین چیزی را باید نادیده بگیرید. غرق شدن در این رویا که «من چه بازیکن خوبی هستم چون این باشگاه مرا می خواهد» اشتباه بزرگی است. چون در همان لحظه از دست دادن دستاورد ها شروع می شود.
 

بایر لورکوزن در فصل جاری با هدایت هایکو هرلیش در میانه جدول رقابت می کند و هفته گذشته با پیروزی ۵ بر ۱ در زمین گلادباخ شرایط خوبی در جدول پیدا کردند و با ۱۲ امتیاز تا رده نهم جدول صعود کردند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون