کد خبر: ۱۰۸۸۵
۱۸:۳۷ -۲۶ مهر ۱۳۹۶
کاوانی مدعی شده است اونای امری تصمیمی درباره پنالتی های پاریسن ژرمن نگرفته است.
ورزش و جوان- بعد از مشاجره کاوانی و نیمار بر سر زدن ضربه پنالتی بحث های زیادی درباره این دو بازیکن مطرح شد و از اختلاف میان نیمار و کاوانی نیز صحبت هایی شنیده شد، با این وجود کاوانی معتقد است رقابت درون تیم بسیار مهمتر از رفاقت است، در عین حال او عنوان کرده امری هنوز تصمیمی درباره پنالتی زن تیم نگرفته است:

بحث پنالتی مربوط به گذشته است، این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد. مهمترین چیز اکنون این است که راه حلی برای مسائل پیدا کنیم و به عنوان یک تیم عمل کنیم. تیم بودن است که منجر به کسب موفقیت های بزرگ می شود. باید تیمی باشیم که رقابت زیادی در ترکیبش وجود دارد، نیاز نیست حتماً همه با هم رفیق باشیم یا مثل یک خانواده باشیم. مهمترین چیز این است که همه حرفه ای عمل کنند و با ۱۰۰ درصد توان درون زمین حاضر شوند. خارج از این موضوع، هرکسی تفکر و زندگی خودش را دارد.

سوای بحث پنالتی، پیروزی تیم از هر چیزی مهمتر است، هر تصمیمی گرفته شود باید بهترین نفع را برای تیم داشته باشد. مربی است که باید در این موارد تصمیم گیری کند، اوست که باید راه حل پیدا کند. آیا تصمیمش را درباره پنالتی زن اول تیم گرفته؟ نمی دانم.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون