کد خبر: ۱۰۷۹۲
۱۸:۰۵ -۲۳ مهر ۱۳۹۶

آرزوهای بر باد رفته پرسپولیس با منشا؛ سه‌گانه ناکامی

از دست دادن پنالتی آخرین تیر منشا به برانکو بود. اتفاقی که نگرانی‌های برانکو را در روز برد پرسپولیس هم تشدید کرد.
ورزش و جوانمنشا با حضور در پرسپولیس قرار بود که خط حمله این تیم را ویرانگر کند. ولی او هیچ‌گاه نتوانست که در کنار طارمی، زوج خوبی را برای خط حمله پرسپولیس تشکیل دهد. منشا در همان روزها سر و صدای زیادی به پا کرد که همه پاس‌ها به طارمی می‌رسد و کسی به او پاس نمی‌دهد. ولی در روزهایی که طارمی از فوتبال محروم شده هم منشا نتوانست کاری از پیش ببرد. «یک پنالتی از دست رفته» تنها تاثیر منشا در روزهایی است که باید جور طارمی را می‌کشید. ولی منشا علاوه بر این که نتوانست مثل طارمی باشد، کابوس از دست دادن پنالتی‌ها را هم به تیم برانکو برگرداند. 

زوج طارمی – منشا

زوج منشا و طارمی

زوج منشا و طارمی
با خرید سومین گلزن برتر لیگ قبل، پرسپولیس امیدوارتر از همیشه لیگ را شروع کرد. طارمی در تیم حفظ شده بود و منشا هم به خط حمله ترسناک پرسپولیس اضافه شد. اما انتظار برای تشکیل زوج این دو نفر خیلی طولانی شد. منشا نتوانست کاری که علیپور در پرسپولیس و سردار آزمون در تیم ملی می‌کند را تکرار کند. او زوج خوبی برای طارمی نبود. انقدر این پروژه سنگین شکست‌خورده بود که حتی محسن مسلمان هم در برنامه نود اقرار کرد که منشا و طارمی زوج خوبی برای هم نیستند و نمی‌توانند در زمین مسابقه کنار هم قرار بگیرند. اتفاقی که بعدها آمار هم این فرضیه را ثابت کرد.

 جانشین طارمی

تعویض منشا با طارمی

تعویض منشا با طارمی
قرار بود در روزهای پرسپولیسِ بدون طارمی، این گادوین منشا باشد که جای خالی او را پر کند. ولی منشا نتوانست بار پرسپولیس را یک تنه به دوش بکشد. علیپور در همین مدت کوتاهی که از محرومیت طارمی گذشته، دو گل زده است. ولی منشا فقط یک پنالتی خراب کرد و هیچ تاثیر دیگری نداشت. حتی در شب شکست چهار گله پرسپولیس مقابل الهلال هم منشا نتوانست کمکی به تیم‌اش کند.

کابوس پنالتی‌ها

پنالتی منشا پرسپولیس

پنالتی منشا پرسپولیس
منشا قرار بود ضعفی از تیم برانکو را بپوشاند که هیچ کدام از بازیکنان فعلی از عهده حل آن برنیامده بودند. پرسپولیس از روزی که برانکو را آورده، صاحب ۲۷ پنالتی شد. که ۹ تای آن از دست رفت و گل نشد. طارمی به عنوان بهترین گلزن پنالتی‌های پرسپولیس، پنج پنالتی را به تنهایی از دست داد. محمد نوری، رامین رضاییان و بنگستون با گل کردن سه پنالتی، بعد از طارمی بهترین پنالتی‌زن‌های پرسپولیس بودند که هر سه بازیکن از پرسپولیس جدا شدند. در ابتدای فصل با اضافه شدن منشا، پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که یک پنالتی‌زن درجه یک داشته باشند. گل از نقطه پنالتی سهم زیادی در گل‌های فصل قبل منشا داشت و این بازیکن هیچ پنالتی‌ای را با لباس پیکان خراب نکرده بود. اما منشا همه آرزوهای پرسپولیسی‌ها را به باد داد. گادوین منشا اولین پنالتی از دست رفته این فصل پرسپولیس را به نام خودش ثبت کرد.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون