کد خبر: ۱۰۷۷۸
۱۷:۴۹ -۲۳ مهر ۱۳۹۶

گلایه رکابزن المپیکی: امسال هزار تومان هم حقوق نگرفتیم/ وضعیت تیم نابسامان است

قهرمان دو دوره قبلی تور دوچرخه سواری ایران می گوید، با وجود اینکه تیم شهرداری تبریز اول شد اما وضعیت نابسامانی دارد و رکابزنان در سال 2017 هزار تومان هم حقوق دریافت نکرده اند.
ورزش و جوانمیر صمد پورسیدی در سالهای 2015 و 2016 توانست قهرمان تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان شود اما امسال موفق نشد برای سومین سال متوالی قهرمانی خود را تکرار کند و به مقام بیستم بسنده کرد. پورسیدی در گفتگو با ایسنا در این مورد بیان کرد: پس از مرحله دوم وقتی دیدیم زمان رکابزن خارجی تیم شهرداری تبریرخوب است برای او تلاش کردیم تا پیراهن طلایی تور را به دست آورد اما نشد و قسمت نبود. با این حال پیراهن کوهستان و پیراهن جوان ترین دوچرخه سوار تور را به  دست آورد. تیم هم در مجموع اول شد.

 او ادامه داد: از طرفی تیم های دیگر من را می شناختند  و این فرصت را به من ندادند که از دسته جدا شوم و چون زمان رکابزن قزاق تیم خوب بود دیگر برای او کار کردیم. مهم کسب امتیاز و سکو بود که توانستیم آن را بگیریم.

پورسیدی با اشاره به مشکلات مالی تیم شهرداری تبریز تصریح کرد: ما قبلا در مسابقات زیادی شرکت می کردیم که باعث می شد بدن هایمان روی فرم باشد اما الان وقتی مسابقه نیست و حقوق هم نمی‌دهند انگیزه ای برای ورزشکار باقی نمی ماند. هنوز تا پایان فصل تورهای مختلفی هست اما وضعیت تیم مشخص نیست. ما در سال 2017 هزار تومان از باشگاه نگرفتیم و قبل از  تور آلماتی و آذربایجان هم چهارماه بود به دلیل مشکلات مالی در هیچ توری رکاب نزدیم و بعد از انحلال تیم پتروشیمی تبریز ، اکنون وضعیت شهرداری تبریز هم نابسامان است.

رکابزن المپیکی ایران در مورد نوع مسیرهای تور آذربایجان نیز گفت: به نظرم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تور خیلی  خوبی برگزار شد و  باید به میزبانی نمره بیست داد. واقعا جای تشکر دارد. اگر حاشیه  و چیزی هم بوده به نظرم باید نادیده گرفت. حالا اگر امسال مسیر جاده ها کفی بوده ایرادی ندارد.10سال مراحل به یک شکل دیگر بود و حالا امسال به یک شکل دیگر بوده و نظر شخصی من این است که مشکلی ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون