کد خبر: ۱۰۶۹۶
۱۸:۰۳ -۲۱ مهر ۱۳۹۶

کلوپ: لیورپول مربی بهتر از من پیدا نمی کند؛ با مورینیو رقابتی ندارم

سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرده هنوز مربی مناسبی برای این باشگاه محسوب می شود.
ورزش و جوانیورگن کلوپ در نشست خبری خود پیش از بازی فردا مقابل منچستریونایتد ضمن تاکید بر این نکته که تیم های مورینیو برای نتیجه گرفتن در بازی های بزرگ به استفاده از توپ های بلند روی می آورند عنوان کرده شاگردانش انگیزه بالایی برای این بازی دارند.  

کلوپ به نقل از Sky sport به خبرنگاران گفته:

اگر لیورپول مرا الان اخراج کند فکر نمی کنم بتواند مربی بهتری پیدا کند. من کامل نیستم اما پیدا کردن مربی بهتر از من کار سختی است. هنوز فکر می کنم اگر ۹۸ درصد هواداران لیورپول فکر کنند که در مسیر درستی قرار داریم موفق خواهیم شد. 

ما سعی کردیم بازیکنان اهل آمریکای جنوبی را هر چه سریعتر به انگلیس بازگردانیم. فیرمینو و کوتینیو پرواز طولانی داشتند اما مشکلی برای بازی ندارند. 

من با دیگر مربیان از جمله مورینیو رقابتی ندارم. تیم های مورینیو در بعضی شرایط به سبک مشخصی بازی می کنند. آن ها جلوی ما از توپ های بلند استفاده می کنند اما الان وضعیت خیلی بهتری نسبت به بازی قبلی دو تیم دارند. می دانیم منچستریونایتد فردا چگونه بازی خواهد کرد. آن ها بازیکنان فوق العاده ای چون لوکاکو، مخیتاریان، ماتا و رشفورد را در خط حمله در اختیار دارند.

این یکی از خاص ترین بازی های دنیای فوتبال است. ما می خواهیم نمایش خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم. در آنفیلد بازی می کنیم و می خواهیم از تمام قدرت این ورزشگاه استفاده کنیم. بهانه ای برای تلاش کردن وجود ندارد. این یک بازی عادی نیست. 

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون