کد خبر: ۱۰۶۹۰
۱۵:۰۷ -۲۱ مهر ۱۳۹۶
وبسایت رسمی برنامه نود- مدیر عامل باشگاه آینده سازان در خصوص مسائل واگذاری تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد به سپاهان، صحبت کرد.
ورزش و جوانسعید موحدی مدیر عامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سایت نود در اصفهان، خصوص مسائل واگذاری این تیم به باشگاه سپاهان گفت: من الان مدیر عامل این تیم هستم و هفت سال برای این تیم زحمت کشیدم‌‌. آیا این درست است که این تیم را با آن بدهی های سال های قبل که به جا گذاشته، بدون دریافت هیچ پولی از سپاهان، به این باشگاه واگذار کنم؟ چون الان بحث مشکل مالی و انحلال آینده سازان مطرح شده، دوستان می خواهند از این قضیه سوء استفاده کنند.

مدیر عامل باشگاه باشگاه آینده سازان در پاسخ به این سوال که "گفته می شود باشگاه آینده سازان با مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان قصد شرکت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان را دارد، اظهار کرد: بعد از جلسه ایی که با داشتیم برای واگذاری آینده سازان، آقای طاهری مدیر عامل باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و اعلام کرد که مجموعه سپاهان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را برای حمایت و زیر پوشش گرفتن تیم فوتبال بانوان آینده سازان، چه‌ از بحث قراداد بازیکنان، چه از بحث هتل، و چه از بحث ایاب و ذهاب، اختصاص خواهد داد و این موضوع در باشگاه سپاهان به تصویب رسیده است‌.

موحدی ادامه داد: دست خودم در کار است، از این ۳۰۰ میلیون، پول ایاب و ذهاب و هتل و رفت و آمد بازیکنان ۱۵۰ میلیون تومان می شود، ۱۵۰‌میلون دیگر باقی می ماند، ۲۵ نفر بازیکن و ... که اگر بخواهیم این پول اندک را بین آن ها تقسیم کنیم، نفری ۶ میلیون به آن ها می رسد، کدام بازیکنی با چنین مبلغ کمی حاضر به ماندن در تیم آینده سازان می شود؟

وی افزود: بازیکنان تیم آینده سازان در فضای مجازی پست می گذارند و از این موضوع خوشحال هستند که باشگاه سپاهان حامی آن ها شده، باشگاه سپاهان در خصوص بحث حمایت مالی از تیم آینده سازان، با من صحبت کرده، بازیکنان از این موضوع خبر ندارند که سپاهان با مبلغ ۳۰۰ میلیون می خواهد حمایتشان کند.

من‌ می خواهم بدانم بازیکنی که در فصل گذشته ۲۵ میلیون تومان قراداد داشته، حاضر است با مبلغ خیلی پایین تر از فصل قبل،‌ در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان با سپاهان قرارداد ببندد؟

مدیر عامل باشگاه باشگاه آینده سازان بیان داشت: حق و حقوق و تکلیف من که تیم را دست خالی اداره می کردم چه می شود؟ اگر باشگاه سپاهان واقعا می خواهد از آینده سازان حمایت کند مسئولانش بیایند تیم را یک سال در اختیار بگیرند و بعد از یک سال تحویل ما‌ بدهند، نه اینکه در این شرایط بحرانی از تیم آینده سازان بخواهند سوءداستفاده کنند. تازه مسئولان سپاهان منت هم می گذارند و می گویند به لطف آقای سبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه، باشگاه سپاهان قبول کرده که آینده سازان را تحت پوشش بگیرد. این چه‌لطفی است؟

مدیر عامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان در خصوص شرکت تیم فوتبال بانوان آینده سازان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: روز شنبه (فردا) قرعه کشی است و من سعی می کنم خودم با پیدا کردن اسپانسر در این رقابت ها با نام آینده سازان شرکت کنیم،‌ تا بعدا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

موحدی افزود: سپاهان بازیکنان آینده سازان را وسوسه کرد و ‌به هوا و هوس سپاهانی شدن سوق داد، اگر این تیم با نام سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کند،‌ فکر کردید چه اتفاقی می افتد؟ مگر سپاهان در لیگ برتر فوتسال بانوان سهمیه ی تیم را کسب نکرد؟ چرا انصراف دادند؟ چون باشگاه از تیم فوتسالش حمایت نکرد.

موحدی در پایان گفت: الان می آیند بیانیه می دهند که سپاهان می خواست تیم آینده سازان را تحت پوشش بگیرد، موحدی نمی خواست، ولی نمی آیند بگویند با چه مبلغی می خواهند آینده سازان را ساپورت کنند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون