کد خبر: ۱۰۶۴۹
۰۹:۱۷ -۲۱ مهر ۱۳۹۶
خاویر ماسکرانو ۳۳ ساله در پایان جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی آرژانتین خداحافظی می کند و علاوه بر آن در تابستان سال آینده از بارسلونا نیز جدا خواهد شد.
ورزش و جواندر حالیکه جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی در اکثر دقایق قلب خط دفاعی بارسلونا را تشکیل می دهند، فرصت بازی برای هافبک-مدافع آرژانتینی محدود تر شده است. وی در مصاحبه با TyC Sports گفت:

هنوز با باشگاه قرارداد دارم اما بدیهی است که وقتی فصل به پایان برسد باید ببینم چکار می کنم. هنوز با کسی صحبت نکرده ام. زمان کافی برای فکر کردن وجود دارد. کاملاً مشخص است که در باشگاه کمتر به میدان می روم چون دو مدافع میانی دیگر داریم که بهتر هستند. سعی می کنم برای جایگاهم بجنگم، تا هر زمان که نیاز باشد، آماده باشم.

دوران حضورم در تیم ملی آرژانتین هم در جام جهانی روسیه به پایان خواهد رسید و فراتر نخواهد رفت. تصمیمات را مربی می گیرد و اوست که باید بگوید در روسیه خواهم بود یا نه. در این ۶ یا ۷ ماه باقی مانده تلاش خواهم کرد تا آماده باشم و بعد از آن سمپائولی تصمیم می گیرد. احترام زیادی برای تصمیمات مربی قائل هستم. انگیزه من این است که برای تکرار عملکرد جام جهانی ۲۰۱۴ تلاش کنیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون