کد خبر: ۱۰۶۴۸
۰۹:۱۴ -۲۱ مهر ۱۳۹۶
آویشن باقری، ملی‌پوش وزن ۵۵- کیلوگرم تیم امید، پیش از حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا بیان کرد: برای کسب مدال در آوردگاه جهانی خواهم جنگید.
ورزش و جوانملی‌پوش کاراته امید بانوان درباره اردوهای تیم ملی پیش از حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، بیان کرد: در چهارمین مرحله اردو قرار داریم، تمرینات بسیار خوب است. در  ۸۰ درصد آمادگی قرار داریم. یک اردوی پایانی متصل به اعزام داریم که ان‌شاءالله در آن اردو به آمادگی صددرصد دست یابیم.

او با اشاره به عناوین خود در میادین بین‌المللی، بیان کرد: طلای نوجوانان، نقره جوانان و طلای امیدهای آسیا را تا به حال کسب کرده‌ام. در مسابقات کاراته وان ترکیه نیز که چند هفته گذشته برگزار شد نخستین تجربه حضور در کاراته وان را داشته ام. در این مسابقات موفق شدم قهرمان اروپا و نفر هفت رنکینگ جهانی را شکست دهم. با توجه به اینکه نتوانستم مدال کسب کنم اما هم خودم و هم مربیان از نتیجه کسب شده راضی بودیم. در واقع یک مسابقه تدارکاتی خوب برای حضوری موفق در رقابت‌های جهانی اسپانیا بود.

باقری درباره پیش‌بینی خود از کسب نتایج کسب شده در رقابت‌های جهانی اسپانیا بیان کرد: آمادگی بدنی بسیار خوبی دارم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا دست پر از مسابقات باز گردم. سومین حضور من در مسابقات جهانی است و نسبت به حریفانم شناخت دارم و برای کسب مدال خواهم جنگید.

او درباره روند برگزاری اردوها بیان کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای برگزاری اردوها کرده است تا تمام امکانات را برای ما فراهم کند. تنها خواسته ما این است که محل برگزاری  تمرین‌های میدانی و کاراته در یک مکان باشد تا مسیر طولانی را برای انجام تمرینات طی نکنیم و امیدوارم به زودی این مشکل برطرف شود.

باقری در پایان اظهار کرد: تشکر ویژه از کادر فنی و مربیان تیم دارم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون