کد خبر: ۱۰۵۹۴
۱۷:۴۷ -۱۸ مهر ۱۳۹۶

عبادی: نرفتن به مسابقات جهانی باعث افت رنکینگ تیم کامپوند می‌شود

نایب قهرمان رقابت‌های تیروکمان جهانی لهستان گفت: عدم حضور تیم ملی کامپوند مردان در رقابت‌های جهانی مکزیک سبب می‌شود تا از نظر رنکینگ انفرادی و تیمی دچار افت شدید شویم.
ورزش و جواناسماعیل عبادی درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک اظهار کرد: هر چند آماده شرکت در رقابت‌های جهانی هستم، اما بعید می‌دانم به مکزیک اعزام شویم. البته فدراسیون هنوز به ما چیزی نگفته و همچنان در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و هر سه کماندار اعزامی شرایط بسیار خوبی از نظر رکوردی دارند و در حال آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات جهانی هستند.

وی گفت: در حال حاضر رکوردم نسبت به گذشته بهتر شده است و امتیازات بالای 700 را به ثبت می‌رسانم. امیدوارم فدراسیون تیروکمان بتواند با رایزنیهای خود شرایط اعزام کمانداران به مسابقات جهانی را فراهم کند تا بار دیگر مدال طلای جهانی خود را در کامپوند مردان تکرار کنم. اگرچه کسب مدال در رقابتهای جهانی به راحتی امکانپذیر نیست، اما تیم از نظر رکوردی در جایگاهی قرار دارد که امید زیادی به کسب مدال انفرادی و تیمی جهان داریم.

نایب قهرمان رقابت‌های تیروکمان جهانی لهستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جایگاه هفتم رنکینگ جهانی قرار دارم و عدم حضور تیم ایران در مکزیک که از رنکینگ بالایی برخوردار است،  سبب می‌شود تا رنکینگم به شدت افت پیدا کند. قطعا این مساله شرایط خوبی را برای تیروکمان ایران رقم نمی‌زند و جایگاه خود را از نظر رنکینگ انفرادی و تیمی در جهان از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: تیم کامپوند از نظر رنکینگ در جایگاه چهارم قرار دارد و از دست دادن رقابت‌های جهانی مکزیک تاثیر زیادی در افت رنکینگ تیمی کامپوند خواهد داشت. امیدوارم شرایط این اعزام فراهم شود و فدراسیون بتواند تا قبل از 21 مهر، ویزای ترانزیت کمانداران را از هلند دریافت کند.

عبادی در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بهترین نتیجه را در بخش انفرادی و تیمی در رقابتهای جهانی مکزیک کسب کنیم و جایگاه تیم کامپوند را در رنکینگ جهانی ارتقاء ببخشیم. امیدوارم شرایط اعزام تیم کامپوند به مسابقات جهانی فراهم شود تا زحمات کمانداران بی‌نتیجه باقی نماند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون