کد خبر: ۱۰۵۵۱
۱۷:۳۱ -۱۷ مهر ۱۳۹۶

ترکیب جودوی بزرگسالان و جوانان ایران در گرنداسلم ابوظبی و قهرمانی جهان

تمرین مشترک تیم‌های ملی جودوی بزرگسالان و جوانان ایران که به ترتیب عازم رقابتهای گرنداسلم ابوظبی و قهرمانی جهان هستند، برگزار شد.
ورزش و جوان- اعضای تیم ملی جودوی بزرگسالان که ابتدای آبان ماه مسابقات گرند اسلم ابوظبی را پیش رو دارند، صبح امروز (دوشنبه) تمرین مشترک خود را با  تیم ملی جوانان که به زودی در رقابتهای جودوی قهرمانی جهان شرکت می کند برگزار کردند.

تمرینات بدنسازی تیم ملی جودو در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک و زیر نظر مربی بدنساز تیم دکتر حمید آقاعلی نژاد برگزار می شود و تمرینات فنی این تیم ها نیز در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی و تحت هدایت مربیان این تیم ها برگزار می شود.

تیم ملی جودوی بزرگسالان که چهارمین دوره رقابت های گرند اسلم ابوظبی را طی روزهای پنجم تا هفتم آبان ماه پیش روی دارد با ترکیب محمد رشنو نژاد در وزن منفی 60 کیلو گرم، قاسم نوری زاده در منفی 66 کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو و مهدی فتحی پور در منفی 73 کیلوگرم، سعید ملایی در منفی 81  کیلو گرم و وحید نوری در منفی 90 کیلوگرم عازم این رقابتها خواهد شد.

همچنین نفرات اعزامی تیم ملی جودوی جوانان به مسابقات جودوی قهرمانی جوانان جهان را آقایان جعفر فیروز آبادی در منفی 60 کیلوگرم، علیرضا خجسته در منفی 66 کیلوگرم، جواد مرادی در منفی 81 کیلوگرم، قاسم باغچقی در منفی 90 کیلو گرم، علی پرهیزگار در منفی 100 کیلوگرم و حمید رضا ملک زاده در مثبت 100 کیلوگرم تشکیل می دهند.

محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو بزرگسالان ایران در کنار محسن ذکریا مربی این تیم به مسابقات گرند اسلم ابوظبی اعزام خواهند شد.

احمد کاظمی نیز به عنوان سرمربی و مختار خورنگ مربی تیم ملی جوانان در کنار محمد منصوری اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان را در مسابقات جودوی قهرمانی جوانان جهان تشکیل می دهند که در تاریخ 24 مهرماه به این مسابقات اعزام خواهند شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون