کد خبر: ۱۰۴۲۴
۱۳:۲۳ -۱۵ مهر ۱۳۹۶
مردم ما بیش‌تر از استرالیایی‌ها به من توهین کردند

فغانی: اگر صحنه خطا تکرار شود باز هم آن را پنالتی می‌گیرم

داور بین‌المللی فوتبال ایران معتقد است قضاوت خوبی در دیدار سوریه و استرالیا داشته و اگر صحنه خطا بر روی عمر السوما تکرار شود، باز هم آن را پنالتی خواهد گرفت.
ورزش و جوانداور بین‌المللی فوتبال ایران درباره قضاوت دیدار حساس استرالیا و سوریه که به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. ما با تمرکز وارد زمین شدیم و خدا را شکر توانستیم کار خود را به نحو احسن انجام دهیم. فشار بازی زیاد بود اما تیم داوری ایران تلاش خود را کرد تا به دور از هر گونه حساسیت و فشاری بهترین تصمیمات را در صحنه‌ها بگیرد.

او درباره اعتراض استرالیایی‌ها به تصمیمات جنجالی فغانی به خصوص در صحنه پنالتی‌ منجر به گل تساوی سوریه، تصریح کرد: معمولا تیم‌هایی که امتیاز از دست می‌دهند از برخی از تصمیمات داوران شاکی می‌شوند و اعتراض می‌کنند. عملکرد ما زیر نظر ناظران AFC سنجیده می‌شود و اگر هم موردی باشد آن‌ها به ما خواهند گفت‌ که اشتباه کرده‌ایم یا خیر.  تاکنون که چیزی به ما اعلام نشده  و فکر می‌کنم قضاوت خوبی داشتیم.

فغانی ‌اضافه کرد: من فیلم بازی را دیده‌ام و اگر باز هم آن صحنه تکرار شود پنالتی‌ می‌گیرم. هم‌چنین تصمیم ما روی گل سالم استرالیا نیز کاملا مشخص بود.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در پایان درباره به وجود آمدن مشکلاتی توسط معترضان استرالیایی، بیان‌ کرد: استرالیایی‌ها برای من مشکلاتی را به وجود نیاوردند و تنها اعتراض کردند اما ملت همیشه در صحنه ما بیش‌تر به من توهین کردند و من را به خاطر آن پنالتی‌ مورد نکوهش قرار دادند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون