کد خبر: ۱۰۳۵۵
۱۷:۰۷ -۱۲ مهر ۱۳۹۶
به دنبال حواشی و جنجال های اخیر ایجاد شده برای جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا امروز در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد تا در مورد برخی مسائل صحبت کند.
ورزش و جواناز پیکه سوال شد که آیا قصد ترک تیم ملی را دارد که وی پاسخ داد:

اینجا هستم تا شفاف سازی کنم چون مربی این را از من خواسته و سعی می کنم به هر نحوی که می توانم به تیم ملی کمک کنم. هیچکس نمی تواند به تعهد من نسبه تیم ملی شک داشته باشد. غیرممکن است که همه ما عقاید یکسانی داشته باشیم. اگر من حامی رأی گیری برای استقلال کاتالونیا هستم، به افرادی که عقیده متفاوتی نسبت به من دارند نیز احترام می گذارم. فکر می کنم که کسی که طرفدار استقلال است، می تواند برای اسپانیا بازی کند. اگر تیم ملی کاتالونیایی وجود نداشته باشد و شما چیزی علیه اسپانیا نداشته باشید و نظرتان این باشد که اسپانیا و مردمش فوق العاده هستند، چرا نتوانید برای آنها بازی کنید؟

هیچگاه برای خود جبهه جدا نکرده ام. تنها چیزی که گفته ام این است که مردم باید حق رأی داشته باشند. حتی اگر مخالف باشیم، مهمترین مسئله این است که به هم احترام می گذاریم و گفتگو می کنیم.
وی در مورد رابطه اش با سرخیو راموس هم گفت:

این صحبت ها دروغ هستند و ما رابطه فوق العاده ای داریم. ما قصد داریم همکاری شلوغی در قلب خط دفاعی داشته باشیم و من این را به او هم پیشنهاد کرده ام. گفتن این حرف ها راحت است اما ما خیلی نزدیک هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. تقریباً ۱۰ سال است که برای اسپانیا بازی می کنم و نمی خواهم از در پشتی خارج شوم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون