کد خبر: ۱۰۱۸۳
۱۰:۵۱ -۰۷ مهر ۱۳۹۶
"آن قدر خوب بودیم که دروازه‌بان حریف اشتباه کرد"

تارتار: خدا را شکر که نباختیم / از داور انتظار بیشتری داشتم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در نیمه اول آنقدر خوب بودیم که دروازه‌بان حریف اشتباه کرد و گل خورد.
ورزش و جوانمهدی تارتار بعد از تساوی پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر مقابل پدیده، بیان کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم. آن قدر خوب بودیم که مدافع و دروازه‌بان حریف اشتباه کردند.

او افزود: در نیمه دوم بازی را خوب کنترل می‌کردیم تا این که ضد حمله حریف گل شد. جالب است که این گل با بدشانسی ما به ثمر رسید و توپ در نیمه‌های راه به مدافع ما برخورد کرد و دروازه‌بان ما نتوانست کاری کند. به نوعی هر دو گل، اتفاقی بود. بازی در نیمه دوم زیبا بود. با وجود ۱۰ نفره شدن، ما حمله می‌کردیم و ترس گل خوردن را هم داشتیم. بازی امروز شش امتیازی بود و نباید می‌باختیم. خدا را شکر با وجود ۱۰ نفره شدن، نباختیم و صدر جدول را حفظ کردیم.

سرمربی پارس‌جنوبی همچنین درباره قضاوت داور مسابقه، گفت: حیدری می‌توانست بهتر از این سوت بزند. در نیمه دوم همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع تیم مهمان سوت زد. انتظار بیشتری از او داشتیم و به شخصه احترام خاصی برایش قائلم چون از داوران تحصیل کرده ما است. خطاهایی که اطراف محوطه ۱۸ قدم ما می‌گرفت، سخت‌گیرانه بود.

تارتار همچنین درباره اعتراض‌ها به داوری در برنامه ۹۰ و احتمال تاثیر آنها بر عملکرد داوران گفت: این اعتراض‌ها تاثیر خودش را گذاشت و در آن برنامه هیچ کسی نگفت، تیمی که برایش پنج پنالتی گرفته‌اند، همه‌اش درست بوده است. فقط گفتند پارس جنوبی رکورددار پنالتی گرفتن است و این موضوع روی قضاوت داوران تاثیر می‌گذارد.

او در پایان گفت: بازیکنانم امروز زحمت زیادی کشیدند و تیم دوم جدول در نیمه اول بازی وارد زمین ما نشد. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد می‌توانستیم گل برتری را بزنیم. تعدادی از بازیکنان ما مصدوم بودند. برخی از ‌آن‌ها جوان هستند و دوست دارند دیده شوند. مطمئنم آینده از آن این جوان‌ها است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون