کد خبر: ۱۰۱۶۷
۱۹:۲۰ -۰۶ مهر ۱۳۹۶

رسمی؛ کارلو آنچلوتی از بایرن مونیخ اخراج شد

سرمربی ایتالیایی باتجربه بایرن مونیخ پس از تنها ۱۵ ماه از سمت خود کنار گذاشته شد.
ورزش و جوانباشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده به دلیل کسب نتایج ضعیف تصمیم به برکناری کارلو آنچلوتی و اعضای کادرش از سمت خود گرفته است. 

این باشگاه همچنین اعلام کرده ویلی سانیول که به عنوان دستیار آنچلوتی فعالیت می کرد تا اطلاع ثانوی به عنوان سمربی موقت انتخاب شده است. 

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ در این بیانیه گفته:

سطح کیفی نمایش های تیم در این فصل انتظارات ما را برآورده نکرد و بازی شب گذشته در پاریس نشان داد که ما باید تصمیم جدی بگیریم. من و سالیحیمدزیچ امروز مکالمه روراستی با آنچلوتی داشتیم و او را در جریان تصمیم باشگاه قرار دادیم. 

دوست دارم از کارلو به خاطر زحماتش تشکر کنم و از اینکه رابطه بایرن با او اینگونه به پایان رسید ابراز تاسف کنم. کارلو همچنین دوست من باقی خواهد ماند اما ما به خاطر موفقیت بایرن مونیخ باید یک تصمیم حرفه ای می گرفتیم.  
بنا بر گزارش رسانه های آلمان، بایرن یا ویلی سانیول را به صورت موقت تا پایان فصل به عنوان سرمربی جدید خودش حفظ می کند و در تابستان با یولیان ناگلسمان ۳۰ ساله قرارداد می بندد و یا توماس توخل را همین فصل به عنوان سرمربی خودش برمی گزیند. 

آنچلوتی در تابستان ۲۰۱۶ جانشین پپ گواردیولا در بایرن مونیخ شد و با این تیم فصل گذشته قهرمان بوندس لیگا شد اما تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط رئال مادرید حذف شد. بایرن پس از نتایج ضعیف در پیش فصل توانست فاتح سوپرکاپ آلمان شود اما نتایج نه چندان خوبی در بوندس لیگا کسب کرد و در پایان هفته ششم در رده سوم جدول قرار گرفته است. شکست ۳-۰ در لیگ قهرمانان اروپا و رابطه نامساعد آنچلوتی با تعدادی از ستارگان بایرن باعث شد که این باشگاه در نهایت تصمیم به تغییر کادر فنی خود بگیرد. 

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون