کد خبر: ۱۰۱۱۹
۱۹:۴۰ -۰۵ مهر ۱۳۹۶
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم اسکیلستونا حضور دارد، می‌گوید تلاش می‌کند تا از سقوط تیمش جلوگیری کند.
 ورزش و جوانعلیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران دومین کلین شیت خود را در لیگ سوئد داشت؛ در دیداری که «اسکیلستونا» یک بر صفر مقابل «IFK گوتنبرگ» پیروز شد. «چیدی اومجه»، تعویض طلایی این دیدار بود که در دقایق پایانی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، اما شاید حقیقتاً «اومارسون» (مهاجم گوتنبرگ)، بهترین شانس گلزنی را در این بازی داشت که علیرضا حقیقی با جاگیری مناسب دروازه تیمش را نجات داد.

اسکیلستونا به لطف این پیروزی شانس خود را برای ماندن در Allsvenskan (لیگ برتر فوتبال سوئد) زنده نگه داشت. حالا پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده و این تیم برای حفظ شانس خود، ۶ امتیاز کم دارد. در جدول رده‌بندی «ژونکوپینگ سودرا» بالاتر از اسکیلستونا قرار دارد که دو تیم هفته آینده با هم دیدار می‌کنند. علیرضا حقیقی در مصاحبه‌ای که انجام داده است، تیمش را برای دیدار مهم روز شنبه تشویق می‌کند. ضمن اینکه این دروازه‌بان پس از این بازی باید خودش را آماده حضور در اردوی تیم ملی ایران کند که ۱۰ اکتبر دیداری تدارکاتی را با روسیه در ورزشگاه جام جهانی شهر کازان برگزار خواهد کرد.

*با گل دقایق پایانی مقابل گوتنبرگ دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آوردید و علاوه بر این، خودت هم دومین کلین شیت فصل را داشتی. چطور بود؟

بازی خوب بود و البته برای ما بسیار مهم بود که در این بازی پیروز شویم. با توجه به شرایطی که داریم، هر بازی برای ما یک فینال است. من هم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا حد امکان مانع از شکست تیم شوم.

*کیفیت تیم گوتنبرگ را چطور ارزیابی می‌کنی؟

آنها فرصت‌هایی در این بازی داشتند و خوب کار کردند، اما ما هم خوب دفاع کردیم. تیمی تازه شکل گرفته هستیم و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم، اما این را هم می‌دانیم که اکنون زمان زیادی نداریم.

*در این بازی کم مانده بود که از اومارسون یک گل بخوری که این اتفاق رخ نداد. به جز این موضوع هم، تیم حریف مانند دیدار مقابل اوروبو سعی داشت از کناره‌ها نفوذ کند و با بازیکن هدفی که داشت به گل برسد.

بله، خوش شانس بودیم که موقعیت آنها نیز از دست رفت. باید هماهنگی بیشتری در خط دفاعی‌مان داشته باشیم و سعی خواهیم کرد به بهترین نحو ممکن در قسمت عقب زمین، به تیم کمک کنیم.

 *روز شنبه بازی مهمی با ژونکوپینگ سودرا دارید و پیروزی در این بازی، شرایط‌تان در جدول را بهتر خواهد کرد. دیداری در ورزشگاه خانگی‌تان که یک فینال دیگر است.

درست است و اگر برنده شویم، فرصت خوبی خواهیم داشت تا خودمان را به جایگاهی برسانیم که برای ماندن در لیگ در بازی پلی‌آف شرکت کنیم. بازی پیش‌روی ما، یک مسابقه جدید است و یعنی ما فرصت جدید دیگری خواهیم داشت. هدف من هم در حال حاضر این است که تمرکزم روی کار تیم باشد. اینجا هستم که به تیم کمک کنم تا به هر طریقی که هست در لیگ بمانیم.

*پس از این مسابقه هم که به کازان و اردوی تیم ملی ایران می‌روی. کازان برای تو فقط یک شهر نیست، بلکه اولین باشگاه حرفه‌ای تو در اروپاست. چه احساسی از بازگشت به کازان داری؟

خیلی خوشحالم که به کازان می‌روم. من آنجا را دوست دارم و خاطرات خوبی هم برای من ثبت شده است. فکر می‌کنم دیدن بازیکنان تیم ملی در کازان، جذابیت داشته باشد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون