کد خبر: ۱۰۰۹۲
۱۷:۱۰ -۰۵ مهر ۱۳۹۶

پیش بازی پاریسن ژرمن - بایرن مونیخ؛ نخستین آزمون جدی یاران نیمار

در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تیم پاریسن ژرمن همراه با ستارگان جدید خود میزبان شاگردان کارلو آنچلوتی است.
ورزش و جوانهفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی در ساعت ۲۲:۱۵ امشب به پایان می رسد که در گروه دوم تیم بایرن مونیخ مهمان پاریسن ژرمن است و تیم اندرلخت از سلتیک پذیرایی می کند. 

پاریسن ژرمن - بایرن مونیخ

شاگردان اونای امری که پس از تابستانی پر سر و صدا شروع خوبی در این فصل داشتند در نخستین آزمون جدی این فصل خود میزبان بایرن مونیخ مدعی هستند. پاریسی ها که با جذب نیمار و امباپه می دانند دیگر بهانه ای برای نتیجه نگرفتن در لیگ قهرمانان ندارند به کسب پیروزی در این بازی و صدرنشینی در گروه نیاز دارند اما جنجال های روزهای اخیر درباره پنالتی زن اصلی تیم باعث شده شایعات زیادی در مورد جو رختکن تیم منتشر شود و باید دید بازیکنان پی اس جی در بازی با بایرن چه عملکردی ارائه خواهند کرد. 

بایرن مونیخ که در رده سوم بوندس لیگا قرار گرفته باوجود اینکه نتایج بدی کسب نکرده مورد انتقاد زیادی قرار گرفته و کارلو آنچلوتی فشار زیادی را احساس می کند اما نتیجه گرفتن در پاریس مقابل تیم نیمار و یارانش می تواند شرایط را کاملا تغییر دهد و فشار را از روی آنچلوتی و شاگردانش بردارد. این مربی ایتالیایی می داند که شکست در این بازی می تواند تیمش را وارد بحران بزرگی بکند و امیدوار است تجربه بالای شاگردانش باعث شود با دست پر از این بازی خارج شوند. 

محرومیت ویدال تمام شده و اماده حضور در این بازی است. مانوئل نویر که دچار شکستگی پا شده تا پایان سال ۲۰۱۷ دور از میادین خواهد بود. برنات این بازی را از دست می دهد و حضور آلابا هم در ابهام قرار دارد. 

پاستوره به این بازی نمی رسد اما دی ماریا در ترکیب ۱۸ نفره پاریسن ژرمن قرار گرفته است. نیمار که بازی اخیر تیمش را از دست داد مشکلی برای حضور در این بازی ندارد. 

آمار و ارقام و ترکیب احتمالی

این دو تیم در مرحله گروهی فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ لیگ قهرمانان با یکدیگر هم گروه شدند که بایرن در خانه با دو گل پیروز شد و تیم فرانسوی هم در پاریس با یک گل به پیروزی رسید. پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ در ۴ بازی دیگر هم با یکدیگر دیدار کردند که سهم تیم فرانسوی ۳ پیروزی و سهم بایرن تنها یک پیروزی بوده است. 

بایرن مونیخ در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است. 

پاریسن ژرمن در ۷ بازی از ۸ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل بثمر رسانده است. 

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون