کد خبر: ۱۴۸۳۸
۱۴:۱۴ -۱۱ اسفند ۱۳۹۶
این نمایش به معضل جدیدی در کشور تایلند میپردازد که برای همه جذاب است.
ورزش و جوان- سعید اکبری متولد 1361 است. فعالیت نمایشی خود را از سال 79 در کرمانشاه شروع کرد و در سال 94 به تهران آمد و زیر نظر اساتیدی چون میکائیل شهرستانی نمایش " شاعر "  ، سیما تیرانداز نمایش " نیازمندیها" , فرزاد موتمن , هومن سیدی , مهرداد کوروش نیا و سام قریبیان آموزش بازیگری دید . وی هم اکنون  سومین بازی خود را در نمایش " سوی کابوی " به کارگردانی پریسا محمدی روی صحنه دارد  . اجرای این نمایش از دید سعید اکبری بسیار با جسارت بوده و در مورد دردهای جامعه امروز سخن می گوید .
اکبری در گفتگو با خبرنگارهنر مبنی بر داستان این نمایش عنوان کرد : مردم تا اسم تایلند را می شنوند با دیدی منفی به آن می پردازند در صورتی که این کشور جاذبه های دیگری نیز دارد . این نمایش نیز به معضل جدیدی می پردازد که دغدغه خود نویسنده ( میرعلی اکبری) در تایلند بوده و بسیار جسورانه این متن را نوشته است که البته قابل تحسین است .این اجرا پتانسیل این را دارد که  چندین بار اجرا برود.
سعید اکبری علت انتخاب این را نقش را نزدیک بودن نقش به شخصیت خودیعنی فردی عاطفی و هم قوم عنوان کرد و افزود حتی اگر قرار نبود با زبان کردیصحبت کنم باز هم این نقش را می پذیرفتم چون کار با خانم محمدی را خیل یدوست داشتم .
وی از پریسا محمدی و صادق ملک از پیشکسوتان تئاتر و پژمان عبدی برای رسیدن به نقش و از همسرشبه خاطر صبوریو مهرش قدردانی کرد و خطاب به مخاطبین تئاتر گفت : امیدوارم این کار در جشنواره های زیادی بدرخشد حتی در کشورهای دیگر واگر کسی واقعا به تئاتر علاقه دارد این نمایش را از دست ندهد چراکه اثری بسیار متفاوت است .
وی در آخر مخاطبین خود را دعوت به تماشای دو اثر سینمایی که در سال آینده در آن ایفای نقش می کند , کرد .
"سوی کابوی " بهمن و اسفند 96در تماشاخانه دیوار چهارم ساعت 20:30 اجرا خواهد داشت . مخاطبان می توانند از طریق سایت تیوال برای خریداری بلیط اقدام کنند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون