کد خبر: ۵۲۵۷۳
۲۰:۴۰ -۳۱ فروردين ۱۴۰۳
استقلال در دیداری کاملا برتر که با سه گل از شمس آذر پیش افتاده بود، در عرض دو دقیقه غافلگیر شد تا بازی در دقایق پایانی برای شاگردان نکونام سخت شود.

مهرداد محمدی در بازی با شمس آذر

نشان تجارت - در حساس‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به سه گل از شمس آذر پیش افتاد، اما در ادامه و تیم قزوینی ظرف دو دقیقه توانست دو گل را جبران کند تا بازی با هیجان بالا دنبال شود که در نهایت آبی پوشان با نتیجه سه بر دو برنده از زمین خارج شدند.

بازی با حمله سریع استقلال آغاز شد که ارسال جلالی را سنگربان حریف دفع کرد. نخستین موقعیت جدی بازی را سلیمی از دست داد. ارسال تماشایی ماشاریپوف به دهانه دروازه نصیب ایمان سلیمی شد، ولی ضربه مدافع پیش تاخته آبی‌ها با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. سپس بلانکو قصد داشت از مرکز زمین دروازه حریف را باز کند که توپ او از بالای دروازه از زمین خارج شد.

آبی‌ها در دقیقه ۲۱ موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. ارسال خوب جلالی از سمت چپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به مهدی محمدی اندکی تغییر مسیر داد و همین کافی بود تا جعفرپور نتواند واکنش درستی روی این صحنه داشته باشد و توپ وارد دروازه شد.

استقلال نیمه دوم را خوب و هجومی آغاز کرد. ارسال تماشایی بلانکو به پشت مدافعان، موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد و او پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای محمدرضا رضایی سرنگون شد و وحید کاظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. خود محمدی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

در ادامه استقلال به گل سوم نیز رسید. ارسال کرنر مرادمند به روی دروازه با ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی‌ها همراه شد و او توانست اختلاف را بیشتر کند تا خیال نکونام از پیروزی راحت شود، اما در ادامه اتفاقات عجیبی در درون زمین مسابقه رخ داد.

دروازه حسینی ظرف دو دقیقه باز شد. ابتدا ارسال علی آزادمنش در تیر دوم به فراز امامعلی رسید و او با یک تکل، دروازه را باز کرد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد. در ادامه باز هم شمس آذر به گل رسید. پاس صادق آلبوصبیح در پشت محوطه جریمه به مجتبی فخریان رسید و تعویض طلایی سعید دقیقی از پشت محوطه جریمه با یک شوت زمینی، بازی را سه بر دو کرد.

در ادامه حملات شمس آذر بی نتیجه بود و استقلال توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده و دوباره به صدر جدول برسد. آبی پوشان می‌توانستند با حفظ برتری سه گله، وضعیت خود در تفاضل گل و گل‌های زده را نیز سر و سامان دهند، ولی غافلگیری دو دقیقه‌ای باعث شد تا پیروزی شیرین آن‌ها کم رنگ شود.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون