کد خبر: ۹۶۵۷
۰۹:۴۵ -۲۵ شهريور ۱۳۹۶
ایسکو بعد از اینکه قرارداد خود با رئال مادرید را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد، در اتاق کنفرانس سانتیاگو برنابئو حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
ورزش و جوان- بازیکن سابق مالاگا در این رابطه گفت:

    خیلی خوشحال و مفتخرم که همچنان برای بهترین تیم دنیا بازی می کنم. فتح ۱۱ عنوان قهرمانی طی ۴ سال شگفت انگیز است و انتظارش را نداشتم. به این دستاورد رسیدیم و حالا باید جاه طلب بمانیم چون این تیم همیشه بیشتر می خواهد. رئال مادرید بزرگترین باشگاه تاریخ است. همه می خواهند برای رئال مادرید بازی کنند و من خوش شانس هستم که در کنار بهترین ها بازی می کنم. مادرید به من فرصت تحقق رؤیاهایم را داده که از بچگی به دنبالش بودم؛ مثل قهرمانی در لیگ قهرمانان و بازی برای تیم ملی... اینجا بزرگترین باشگاه تاریخ فوتبال است.

کارنامه:

    اینجا به عنوان فوتبالیست رشد و پیشرفت کرده ام. حالا گل های بیشتری به ثمر می رسانم چون به محوطه جریمه نزدیک تر بازی می کنم. زیدان نقش مهمی در این زمینه داشته و من را در آن پست به کار گرفته است. وقتی فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی کردم، صبور بودم. همیشه خیلی شفاف گفته ام که هدفم موفقیت همراه با رئال مادرید است.

زیدان:

    مربی نقش مهمی برای من داشته؛ او در لحظات سخت به من اعتماد به نفس داد. او به درستی کار کرد چون کمی جلوتر بازی می کنم. به دروازه نزدیک تر هستم و می توانم پاس گل هم بدهم. مربی می داند که چطور بهترین عملکرد را از من بگیرد و خیلی خوب من را می شناسد.

شایعات در مورد سایر باشگاه ها:

    هرگز. همانطور که گفتم هدفم موفقیت در رئال مادرید بوده است. لحظات بدی هم داشته ام که باعث شده لحظات خوب را بهتر حس کنم. سه قهرمانی اروپا طی ۴ سال تاریخی است. هنوز هم عطش این را دارم که تیم باید به فتح عناوین ادامه دهد. شاید تماس هایی از سایر باشگاه ها وجود داشت، اما پاسخ من روشن بود. هرگز چیزی نشنیدم. هدفم موفقیت در تیمی بود که وقتی در مالاگا بودم به من اعتماد کرد. می خواهم حالا مسیر پیشرفت را ادامه دهم تا جایگاه خود در ترکیب اصلی را تثبیت کنم و عناوین بیشتری به دست آورم.

بهترین و بدترین لحظات:

    انتخاب بهترین خاطره در میان این همه موفقیت سخت است. می توانم از لادسیما نام ببرم، که همه مادریدیسمو ها می خواستند. بدترین لحظه هم مصدومیتی بود که در ابتدای فصل گذشته گریبان گیرم شد.

آینده:

    هرگز نمی دانید. فوتبال خیلی پیچیده است. هدفم این است که سال ها در رئال مادرید بازی کنم و امیدوارم که باز هم قراردادم تمدید شود. سال گذشته می توانستم تمدید کنم اما روی لیگ و لیگ قهرمانان متمرکز بودیم و تصمیم گرفتیم که در ابتدای امسال قرارداد امضا کنیم.

تمجید ها:

    مردم می دانند که فوتبال چگونه است. بازی خوبی داشته باشید بهترین هستید و بد بازی کنید، خوب نیستید. باید تلاش کنید و بهترین عملکرد را ارائه کنید تا مدتی طولانی در آن سطح باشید.

یار ثابت:

    ما ترکیبی رقابتی داریم. همگی پتانسیل حضور در ترکیب اصلی را داریم، هرچند مربی تنها می تواند از ۱۱ بازیکن استفاده کند. با سیستم چرخشی تیم سال گذشته خیلی خوب کار کرد. حس می کنم که نقش مهمی در تیم دارم. مهم است که به این سطح برسید و آنجا بمانید. بهترین بازیکنان در رده باشگاهی و ملی کنارم هستند و این باعث می شود که مغرور نشوم و تا جایی که می توانم سخت کار کنم. این هدف من است.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون