کد خبر: ۵۱۶۸۷
۱۹:۲۷ -۲۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۳

نشان تجارت - یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی در جاده‌های شمال اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از امروز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در جاده‌های مازندران آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تردد انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج-چالوس، هراز، سوادکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: طی روز‌های یک‌شنبه ۲۷، دوشنبه ۲۸، سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه سال جاری و چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه را در محور کندوان در مسیر شمال خواهیم داشت.

جهان‌تاب اضافه کرد: طی این مدت از ساعت ۹ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله یک‌طرفه اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود که این محدودیت را درصورت پرحجم شدن ترافیک در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: روز‌های پنج‌شنبه ۲۴، جمعه ۲۵و شنبه ۲۶ اسفند ماه سال جاری و همچنین طی روز‌های پنج‌شنبه دوم، چهارشنبه هشتم و پنج‌شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران واز ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله اعمال محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

جهان‌تاب بیان کرد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود که این محدودیت هم درصورت ترافیک سنگین در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه روز‌های شنبه چهارم، یک‌شنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال خواهیم داشت، تصریح کرد: طی این مدت از ساعت ۸ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۹ از ابتدای پل‌زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از ساعت ۱۱ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه روز‌های جمعه سوم، جمعه ۱۰، شنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه را در محور کندوان در صورت ترافیک سنگین خواهیم داشت، اظهار کرد: بر این اساس از ساعت ۱۰ از ابتدای آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: طی این مدت از ساعت ۱۳ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج- چالوس تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران-شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال به‌صورت مقطعی از ابتدای آزادراه مسدود خواهد شد

اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز

وی با اشاره به ممنوع بودن انواع تریلی کماکان در محور هراز، اظهار کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز دوشنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: در صورت افزایش بیش از حد حجم ترافیک در روز‌های دوشنبه ۲۸، سه‌شنبه ۲۹، چهارشنبه یکم و پنجشنبه دوم فروردین ماه امسال محدودیت مقطعی از پلیس راه آمل به سمت تهران اعمال خواهد شد.

جهان‌تاب ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز دوشنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز یک‌شنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ از محور هراز و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد تریلر در سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلر‌ها از ساعت ۶ ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه ۲۸ و سه‌شنبه ۲۹ اسفند و همچنین طی روز‌های جمعه سوم، شنبه چهارم، شنبه ۱۰، یک‌شنبه ۱۱، دوشنبه ۱۲و سه‌شنبه ۱۳ فروردین ماه امسال از محور قائم‌شهر - فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون