کد خبر: ۴۲۷۸۴
۲۳:۰۰ -۰۶ تير ۱۴۰۱
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۷۰۷ تومان اعلام شد. همچنی بر اساس گزارش‌ها بررسی‌های میدانی بازار ارز حاکی از این است که در ادامه روند نزولی روز‌های اخیر، قیمت دلار امروز دوباره به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشت.

قیمت دلار

نشان تجارت - امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۴۳۲ تومان و ۲۷ هزار و ۷۰۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن ۳۱ تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۳۶۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۵۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۲۰ تومان کاهش یافت.

همچنین تا ساعت ۱۳ و ۳۰ نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۷ هزار و ۵۶۷ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد. همچنین در صرافی‌ها نرخ فروش اسکناس دلار ۲۷ هزار و ۸۴۳ و نرخ فروش اسکناس یورو ۲۸ هزار و ۷۹۵ تومان اعلام شد.

بررسی‌های میدانی بازار ارز حاکی از این است که در ادامه روند نزولی روزهای اخیر، قیمت دلار امروز (دوشنبه) دوباره به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشت.

پس از انتشار سیگنال‌های مثبت از روند مذاکرات پس از سفر «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا به کشور و اظهارات وی و وزیر امور خارجه کشور در نشست خبری روز گذشته که برایند گفت‌گوهای مفصل در تهران را مثبت ارزیابی کرده بودند بازار ارز و طلا به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و قیمت‌ها در مدار نزولی قرار گرفت.

روند کاهش قیمت سکه و طلا در بازار ادامه دارد و در لحظه مخابره خبر دلار در بازار وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد.

کاهش قیمت ارز موجب مراجعه دارندگان دلار به بازار شده و افراد برای جلوگیری از ضرر بیشتر برای فروش ارز خود در مقابل صرافی‌ها صف کشیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون