کد خبر: ۴۲۵۱۹
۰۱:۱۴ -۲۵ خرداد ۱۴۰۱
بررسی نوسانات قیمتی از خیر قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در بین خودرو‌های پراید، دنا، پژو و سمند حکایت دارد.

قیمت خودرو

نشان تجارتبررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از خیز قیمت خودرو در بازار در ۲۴ ساعت گذشته است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۲۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۸۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نمانده‌اند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۲۹۴ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۴ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۴۰۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وعده رئیسی چه شد؟
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
خسته از تورمممممممممم!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار
گوناگون