کد خبر: ۳۱
۱۷:۴۴ -۱۰ بهمن ۱۳۹۵
بهترین دشمنان
این یک رقابت بزرگ تاریخی و بزرگ ورزشی است که خیلی از ورزش دوستان دیگر گمان نمی کردند مجددا شاهد آن باشند. مبارزه ای که راجر آن را یک جدال حماسی توصیف می کند و عنوان کرده است که دیدار فینال گرند اسلم استرالیا 2017، بزرگترین مبارزه ورزشی او خواهد بود.
ورزش و جوان- این یک رقابت بزرگ تاریخی و بزرگ ورزشی است که خیلی از ورزش دوستان دیگر گمان نمی کردند مجددا شاهد آن باشند. مبارزه ای که راجر آن را یک جدال حماسی توصیف می کند و عنوان کرده است که دیدار فینال گرند اسلم استرالیا 2017، بزرگترین مبارزه ورزشی او خواهد بود.

جدال فدرر با نادال را با مبارزه محمدعلی و جو فریزر مقایسه می کنند. اما آنچه مسلم است این است که لااقل در 15 سال گذشته دنیای ورزش اینچنین رقابتی بین دو نفر را به خود ندیده است.
 
مایل مک لوگان مفسر سرشناس تینس در مورد فدرر اینگونه می گوید: او توانست کی نیشیکوری را در 5 ست شکست دهد. سپس با میشا زورف روبرو شد که موفق شده بود مرد شماره یک تنیس جهان اندی ماری را درهم کوبد و فدرر میشا زروف را به راحتی شکست داد و همچنین تنیسور شماره 4 جهان نیکولاس واورینکار را نیز از پیش روی برداشت، به همین دلیل است که همه دوستداران تنیس عاشق فدرر هستند.

رقابت این دو اسطوره تنیس این بار حال هوای دیگری دارد. همیشه هنگامی که فدرر و نادال به مصاف یکدیگر می رفتند در صدر جدول برترین تنیسورهای جهان قرار داشتند اما اکنون فدرر هفدهم و نادال در رده نهم قرار دارند.

در حقیقت رقابت این دو بخش بزرگی از کل دوران ورزشی شان محسوب می شود. در این میان آن ها فقط 8 مرتبه در گرند اسلم ها به مصاف هم رفته اند. که شامل سه رویارویی پیاپی در فینال ویمبلدون و گرند اسلم فرانسه است.  از فدرر به عنوان بهترین تنیسور تاریخ یاد می شود. در حالی که از نادال به عنوان سلطان خاک رُس یاد می کنند.

مترجم: محمود ظهوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون