کد خبر: ۲۸۱۴
۱۳:۱۱ -۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
مهاجم جوان بیانکونری، به تمجید از هم تیمی های خود در راه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
ورزش و جوان- به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس و رئال مادرید باید ۱۳ خرداد ماه در شهر کاردیف ولز دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

پائولو دیبالا درباره عوامل موفقیت یوونتوس در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: اول از همه باید بگویم که خیلی خوش شانس هستیم دروازه‌بان بزرگی همچون جانلوییجی بوفون در تیم ما حضور دارد. تجربه او خیلی به درد تیم ما می‌خورد. او بارها با صحبت‌های خود در بازی‌ها به ما کمک کرده است تا بتوانیم در این فصل به موفقیت برسیم. از نظر من بوفون بهترین دروازه‌بان تمام ادوار است و در این موضوع هیچ شکی ندارم.

دیبالا ادامه داد: اولین باری که با بازیکنان یوونتوس آشنا شدم زمانی بود که آنها از من دعوت کردند تا در برلین فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا  کنم. با همان هواپیمای بازیکنان یوونتوس به ایتالیا برگشتم و در آن جا بود که با خیلی از بازیکنان آشنا شدم. همان جا صحبت‌هایی را با خیلی از بازیکنان انجام دادم. یادم می‌آید که کلودیو مارکیسیو به من گفت‌ که باید قدرتمند شویم و دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم. فکر می‌کنم  که این اتفاق رخ داد و توانستیم دوباره به فینال برسیم.

این مهاجم آرژانتینی درباره همکاری با گونسالو ایگواین در خط حمله یوونتوس نیز گفت‌: به نظر من ایگواین یک گلزن ذاتی است. بازیکنانی که در کنار او بازی می‌کنند، متوجه می‌شوند که فوتبال با او آسان است. او خیلی خوب خودش را در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌دهد. چیزهای زیادی از گونسالو یاد گرفتم.

دیبالا درباره بازی نهایی برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز به صحبت پرداخت و گفت‌: روی این بازی تمرکز خواهیم داشت. به هیچ وجه بازی آسانی پیش‌رو نداریم ولی قبل از آن چند بازی مهم داریم. باید برابر میلان به میدان برویم. جایی که حق شکست نخواهیم داشت. شاید یک تساوی هم در این بازی برای ما خوب باشد. زمان کافی بعد از آن داریم تا به بازی با رئال مادرید فکر کنیم. در فینال برابر تیمی بازی خواهیم کرد که زین الدین زیدان را روی نیمکت خود دارد. وقتی بچه بودم بازی‌های او را به یاد دارم. همیشه دوست داشتم برابر بازیکنی همچون او بازی کنم. تکنیک و فوتبال او را خیلی دوست دارم. همه این را می‌دانند که زیدان چه بازیکن بزرگی بوده و حالا خودش را به عنوان یک مربی بزرگ اثبات کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون