کد خبر: ۲۳۱۸۱
۱۴:۴۳ -۲۱ بهمن ۱۳۹۹
همزمان با دهه مبارک فجر؛ با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم منطقه آزاد ماکو در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان منطقه، واحد تولیدی پرده‌های توری طرحدار با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

منطقه آزاد ماکو

نشان تجارت - این واحد تولیدی با اشتغالزایی مستقیم ۲۰ نفر و غیرمستقیم ۱۰۰ نفر در شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: فعالیت‌های عمرانی، تولیدی و کارخانه‌ای منطقه آزاد ماکو در دوران کرونا با افت و خیز‌هایی همراه بوده، اما هیچ کدام از فعالیت‌ها در این منطقه تعطیل نشده است.

ابراهیم جلیلی از حمایت صد درصدی سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه گذاران خبر داد و افزود: خوشبختانه در راستای افزایش تولیدات منطقه با تکیه بر پتانسیل‌های بخش صنعت در منطقه از ابتدای سال ۹۲ تا نیمه اول سال جهش تولید تعداد ۱۷۶ فقره پروانه بهره برداری صادر شده است که هم اکنون ۱۰۸ واحد تولیدی در محدوده منطقه آزاد ماکو و شهرک‌های صنعتی، فعال هستند.

جلیلی با بیان اینکه این تعداد واحد منجر به سرمایه گذاری داخلی به میزان ۱۲۴۹۸ میلیارد ریال و سرمایه گذاری خارجی به میزان ۲۰۰ میلیون دلار و اشتغالزایی ۳۲۶۱ نفر شده است گفت: در راستای افزایش تولیدات منطقه با تکیه بر پتانسیل‌های بخش کشاورزی در منطقه نیز در دولت تدبیر و امید اقدامات اساسی و زیر بنایی خوبی انجام شده است.

منبع: فرینا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون