کد خبر: ۱۸۸۸۷
۲۳:۲۳ -۱۴ شهريور ۱۳۹۷

خشم باشگاه و هواداران اتلتیکو از نبود گریزمان در میان ۳ نامزد نهایی The Best

هواداران و باشگاه اتلتیکو با وجود این که بیشتر از ۲۴ ساعت از اعلام فهرست نهایی The Best می‌گذرد هنوز نتوانستند غیبت ستاره تیم خود را درک کنند و از این موضوع خشمگین هستند.
ورزش و جوان- به نقل از آس، فیفا عصر دوشنبه سه نامزد نهایی The Best، را اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و لوکا مودریچ  نامشان در این فهرست دیده می‌شود. نبود آنتوان گریزمان در این لیست به یک موضوع غیر قابل درک برای اتلتیکو و هوادارانش تبدیل شده است. حتی با وجود این که نزدیک به دو روز از این اتفاق می‌گذرد روخی بلانکو دلیل نبود ستاره تیم خود را متوجه نمی‌شود.

مهاجم فرانسوی به همراه کشورش توانست با تیمش راهی جام جهانی شود در حالی که رهبر تیمش نیز محسوب می‌شد. پس از اعلام سه نامزد نهایی باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و با منتشر کردن عکسی از گریزمان که سه جام در دست دارد، در شبکه‌های اجتماعی نوشت: نیازی به توضیح نیست.

از طرفی هواداران اتلتیکو نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و اعلام کردند "درک نمی‌کنیم، نمی‌فهمیم".

همچنین انریکه سرسو، رییس باشگاه تیم مادریدی در گفت‌وگو با اوندا مادرید گفت‌: ما به گریزمان باور داریم. او می‌توانست یکی از نامزدهای نهایی باشد چون بازیکن توانمندی در همه زمینه‌هاست.

گریزمان علاوه بر این که فاتح جام جهانی شد به عنوان بهترین بازیکن فینال انتخاب شد و توانست کفش نقره‌ای را با به ثمر رساندن چهار گل به دست بیاورد و توپ برنزی بازی‌ها را نیز به خود اختصاص دهد. او همچنین در لیگ اروپا در قهرمانی تیمش تاثیرگذار بود و توانست در فینال دو گل مهم به ثمر برساند. مهاجم فرانسوی بهترین بازیکن دیدار نهایی نیز شد. علاوه بر این بازیکن شماره "هفت" اتلتیکومادرید با شکست رئال مادرید در تالین فاتح سوپر جام اروپا شد. او از یکم ژانویه سال ۲۰۱۸، ۲۲ گل برای اتلتیکومادرید به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل نیز داد.

همه این افتخارها نه برای فیفا و نه برای یوفا کافی نبود و این دو سازمان نام مهاجم فرانسوی را در فهرست نهایی The Best و بهترین بازیکن سال اروپا قرار ندادند. اکنون تنها شانس گریزمان برای کسب یه جایزه فردی توپ طلا است که روزنامه‌ اکیپ فرانسه این عنوان را به بازیکن برتر سال می‌دهد. سرسو در این رابطه اظهار کرد: امیدواریم توپ طلا را به دست آورد. او شایسته کسب این عنوان است و لحظات درخشانی را در فصل گذشته به ثبت رساند.

برنده توپ طلا دسامبر اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون