کد خبر: ۱۸۵۸۵
۲۰:۰۷ -۱۷ مرداد ۱۳۹۷

نازنین ملایی: هدفم طلای بازی‌های آسیایی است

ملی‌پوش رویینگ ایران گفت‌: با اعتماد به نفس بالا و برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی تمرین می‌کنم.

ورزش و جوان- نازنین ملایی درباره شرایط تمرین‌هایش در چین، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم تصمیم گرفتیم تا مرحله آخر تمرین‌ها را در چین داشته باشیم. این جا نیز همه چیز خوب است و شرایط تمرینی مطبوبی دارم و برنامه‌هایم را انجام می‌دهم تا با قدرت در بازی‌های آسیایی مشارکت کنم. شرایطم در این جا عالی است و تمام تلاشم را می‌کنم تا با بهترین سطح آمادگی به جاکارتا بروم.

دارنده مدال طلای رویینگ آسیا ادامه‌ داد: کاملا می دانم شرایط بازی‌های آسیایی متفاوت است. همه کشورها با قدرت در پالمبانگ حاضر می‌شوند و به دنبال بهترین مدال هستند. من هم در این سال‌ها تمام تلاشم را انجام دادم تا در این بازی‌های آسیایی به هدفم برسم و به مدال طلا برسم. از این دوره چینی‌ها هم در بازی‌های آسیایی و در مواد تک نفره شرکت می‌کند و به همین دلیل کار سختی دارم.

ملی‌پوش رویینگ تک نفره سبک وزن در پاسخ به این سوال که مثل همیشه مدال طلا را برای خودش کنار گذاشته؟ تصریح کرد: من همیشه با اعتماد به نفس بالا در مسابقات شرکت می‌کنم. با این حال همه قایقران‌های مدعی برای مدال می آیند ، اما درون مسابقه است که همه چیز مشخص می‌شود و هر کسی بیشتر برای هدفش تلاش کرده باشد، موفق می‌شود.

ملایی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت در تک نفره سنگین وزن هم پارو بزند یا نه، بیان‌ کرد: بعد از بازی‌های آسیایی قبلی من و آقای فرزام تصمیم گرفتیم که تمام تمرکزمان را بر روی یک ارنج بگذاریم و در آن به نتایج خوب برسیم. هدف ما رکوردهایی بود که بتوانیم در رقابت‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بر همین اساس تمام فکر و ذکرمان این شد که در تک نفره سبک وزن تمرین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این که در تک نفره سنگین وزن هم بهتر از دیگر ملی‌پوشان بود، تصمیم نداشت در پالمبانگ در این ماده هم پارو بزند؟ گفت‌: بله. من  در تست سنگین وزن هم اول شدم، اما همان طور که گفتم تمرکزم بر روی یک ارنج بود و تصمیم گرفتیم در تک نفره سبک وزن پارو بزنم و به نتیجه‌ دلخواهم برسم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مثل دیگر ملی‌پوشان تمرین در ایران را انتخاب نکرد و به چین رفت؟ گفت‌: این جا همه چیز خوب است. پیست موجود در پکن مسافت دو کیلومتر دارد. با توجه به این که نزدیک به بازی‌های آسیایی نیز تمرین در مسافت بیشتر انجام نمی‌دهیم و تمرین‌های سرعتی در همین  مسافت داریم، پیست برایم خوب است. از طرفی دیگر از سوی نظر زمانی و شرایط آب و هوایی نزدیک به اندونزی است و به همین دلیل من این جا را انتخاب کردم. همچنین در باشگاه پکن ورزشکاران خوبی تمرین می‌کنند که حریف تمرینی مناسبی هستند و خیلی به من کمک می‌کنند.

در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ رقابت‌های قایقرانی در پالمبانگ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون