کد خبر: ۱۴۸۸۸
۲۰:۰۴ -۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سرمربی بارسلونا اعتقاد دارد آنتوان گریزمان تهدیدی جدی برای تیمش در بازی روز یکشنبه خواهد بود.
ورزش و جوان-  ارنستو والورده در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی حساس فردا مقابل اتلتیکو مادرید از پاسخ دادن به سوالات درباره آینده آنتوان گریزمان که در بهترین فرم ممکن پا به جدال بزرگان لالیگا خواهد گذاشت طفره رفت. گریزمن در طول هفته گذشته ابتدا در پیروزی ۵-۲ مقابل سویا هت‌تریک کرد و سپس در روز چهارشنبه، هر چهار گل تیمش را در مقابل لگانس به ثمر رساند.

ارنستو والورده به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:

    خوب، من ترجیح می‌دهم او گل هایش را برای بازی های دیگر نگه دارد. او فردا یکی از مهره های کلیدی اتلتی خواهد بود و ما باید به شدت از او مراقبت کنیم. من درباره آینده اش نمی‌توانم چیزی بگویم اما گریزمان بازیکنی است که در حال حاضر در بهترین شرایط به سر می‌برد.

    ببینید، گریزمن بازیکن بسیار خوبی است. تردیدی در این باره ندارم. اما نمی‌خواهم درباره بازیکنی صحبت کنم که برای تیمی دیگر بازی می‌کند، به خصوص اگر آن تیم حریف فردای ما باشد. این کار درستی نیست.


بازی روز یکشنبه از آن جا اهمیتی دو چندان یافته که اختلاف امتیاز دو تیم بعد از تساوی بارسا در مقابل لاس پالماس، به ۵ امتیاز کاهش یافته است. والورده در این خصوص می‌گوید:

    بازی های این فصل واقعا دشوار بوده اند. اما هرگاه در شرایط سختی قرار گرفته ایم، به خوبی واکنش نشان داده ایم. به تساوی ۱-۱ مقابل اتلتی (در ماه اکتبر) نگاه کنید. ما واقعا خوب بودیم. یا پیروزی ۳-۰ مقابل یوونتوس. در آن زمان اعتقاد داشتند که ما در لیگ قهرمانان موفق نخواهیم بود اما به عنوان سرگروه صعود کردیم. در تساوی ۱-۱ در استمفورد بریج فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و البته پیروزی ۳-۰ در برنابئو را نباید از خاطر ببرید. من معتقدم تیم برای بازی های بزرگ، پاسخ مناسبی دارد.

شانس قهرمانی اتلتیکو به لطف داشتن یک خط دفاعی مستحکم به شدت بالا رفته است. شاگردان سیمئونه در ۲۶ بازی تنها ۱۱ بار دروازه خود را باز شده دیده اند. با این حال والورده انتظار دارد اتلتی با توجه به فرم اخیرش، بازی شناوری را ارائه دهند.

    آن ها تمایل دارند در طول بازی دائما تغییر سیستم بدهند. این چیزی است که انتظار دارم در بازی فردا نیز رخ دهد.

دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در چهارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لالیگا، روز یکشنبه از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه و در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون