کد خبر: ۱۴۳۸۰
۱۸:۵۷ -۲۷ بهمن ۱۳۹۶

سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان: از مسابقات آسیایی امارات حداقل دو مدال می‌خواهیم

دوره کلاس مربیگری درجه ۳ سابر شمشیربازی در اراک آغاز شد.
ورزش و جوان-  منطقه مرکزی، حمیدرضا شیر مدرس دوره مربی‌گری شمشیربازی در اراک و سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران ضمن تقدیر از عملکرد هیات شمشیربازی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا به پیشرفت چشمگیر شمشیربازی استان مرکزی در دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد برنامه ریزی خوب و منظمی از سوی هیات شمشیربازی استان مرکزی هستیم و قطعا این استان آینده درخشانی در رشته شمشیربازی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان شمشیربازی در مورد ورزش شمشیربازی، گفت: شمشیربازی یک ورزش ریاضی هم برای ورزشکاران و هم برای مربیان است که باید به صورت مداوم و مستمر کار شود. به عنوان مثال یک مربی در یک ساعت فقط می‌تواند به یک ورزشکار درس دهد که خوشبختانه فدراسیون در طول چند سال گذشته در استان‌ها و تیم‌های ملی خوب عمل کرده که نتیجه آن را الان مشاهده می‌کنیم.

شیر همچنین اظهار کرد: برگزاری اردوهای منظم و مستمر در کلیه رده‌های سنی در دو بخش آقایان و بانوان بدون این که یک مورد آن لغو یا فقط دعوت روی کاغذ باشد، باعث شده که پیشرفت قابل توجهی در این رشته داشته باشیم.

وی در پایان از اعزام تیم های ملی شمشیربازی جوانان و نوجوانان به رقابت های قهرمانی آسیا در امارات خبر داد و افزود: انتظار داریم در این مسابقات شمشیربازان کشورمان حداقل 2 مدال خوش رنگ کسب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون