کد خبر: ۱۴۲۳۹
۱۸:۲۵ -۲۱ بهمن ۱۳۹۶

تاتنهام ۱-۰ آرسنال؛ اسپرز فاتح دربی شمال لندن

تاتنهام با ارائه یک نمایش برتر موفق شد آرسنال را شکست دهد.
ورزش و جوان- آرسنال بعد از یک برد دلچسب در هفته قبلی، باز هم طعم تلخ شکست را چشید، تاتنهام هم بعد از کسب دو نتیجه خوب مقابل یونایتد و لیورپول، در دربی شمال لندن پیروز شد.

در بازی ابتدایی هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. نیمه اول مسابقه اگرچه سرعت خوبی داشت و از هیجان نسبی برخوردار بود ولی از نظر خلق موقعیت، بازی خیلی جذابی از آب در نیامد، آرسنال بیشتر به فکر ضدحملات بود و تلاش مداوم اسپرز برای گلزنی هم در نیمه نخست راه به جایی نبرد.

اما داستان نیمه دوم کاملاً متفاوت بود، یک بازی بسیار جذاب و پر موقعیت، در نیمه دوم بازی رقم خورد. تاتنهام شروع خیلی خوبی داشت و در دقیقه ۴۹ به گل رسید، هری کین آماده در ادامه روند گلزنی های خود، در دقیقه ۴۹ روی سانتر دیویس، با یک ضربه سر تمام کننده، بازی را ۱-۰ کرد.

فشار تاتنهام بعد از گل اول ادامه داشت و در دقیقه ۵۲ در صحنه ای مشابه کین می توانست باز هم با ضربه سر گلزنی کند، که این بار توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت. دو دقیقه بعد باز هم هری کین در متن یک موقعیت قرار داشت که این بار ضربه محکم وی توسط چک برگشت داده شد.

حملات تاتنهام ادامه داشت و چک بود که در مقابل حریف به خوبی مقاومت می کرد، او در سه نوبت دیگر هم دروازه تیمش را نجات داد تا بازی مساوی شود، در ان سمت آرسنال در خلق موقعیت موفق نبود و جز ضربه کات دار ویلشر، تیم ونگر به فرصت خیلی خاصی دست نیافت تا اینکه در دقیقه سوم از وقت های اضافه، بهترین فرصت نصیب لاکازت شد که ضربه زمینی وی در موقعیت تک به تک، راهی اوت شد تا این فرصت طلایی از دست برود.

در نهایت تاتنهام در روزی که می توانست به گل های بیشتری هم برسد، با یک گل آرسنال را شکست داد تا ۵۲ امتیازی شود و فعلاً به رده سوم برسد. آرسنال با ۴۵ امتیاز، ششم است.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون