کد خبر: ۱۳۹۱۱
۲۳:۵۷ -۰۷ بهمن ۱۳۹۶

پیروزی پرگل رئال مادرید در خانه والنسیا

رئال مادرید در مستایا جشنواره گل به راه انداخت و پس از پنج سال توانست والنسیا را در این ورزشگاه شکست دهد.
ورزش و جوان- رئال مادرید شنبه در هفته بیست و یکم لالیگا برابر والنسیا قرار گرفت و چهار بر یک در مستایا پیروز شد.

در دقایق نخست در حالی که بازی دو تیم برابر بود داور یک ضربه پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام کرد. بازیکنان والنسیا که با ضد حمله تیم مهمان رو به رو شدند کریستیانو رونالدو را در محوطه جریمه متوقف کردند. مهاجم پرتغالی در دقیقه 16 بازی را یک بر صفر به نفع مادرید کرد. در ادامه والنسیا به دنبال جبران نتیجه بود و یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. داور باز هم یک ضربه پنالتی به نفع مادرید اعلام کرد و دوباره رونالدو آن را به گل تبدیل کرد. ستاره پرتغالی توانست در دومین دیدار پیاپی دبل کند. در دقایق پایانی رودریگو دروازه خالی را به آسمان زد و نتوانست اختلاف را به حداقل برساند. در نهایت نیمه اول با پیروزی دو بر صفر مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم والنسیا بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت و به شدت مادرید را تحت فشار قرار داد. بالاخره شاگردان مارسلینیو به گل رسیدند. سانتی مینا در دقیقه 58 دروازه تیم زین الدین زیدان را باز کرد. میزبان به حملاتش ادامه داد و از طرفی مادرید به دنبال بیشتر کردن اختلاف بود که در نهایت این اتفاق در دقیقه 84 رخ داد. مارسلو گل سوم تیمش را به ثمر رساند. والنسیا که شکست را پذیرفته بود گل دیگری دریافت کرد. این گل توسط تونی کروس به ثمر رسید.  مادرید پس از پنج سال توانست در این ورزشگاه پیروز شود.

پیش از این دیدار دپورتیوو لاکرونیا به مصاف لوانته رفت که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. امشب مالاگا برابر خیرونا قرار می گیرد و ویارئال میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون