کد خبر: ۱۳۸۱۵
۲۰:۵۸ -۰۴ بهمن ۱۳۹۶

واکنش موسوی به دوپینگ وزنه‌بردار لیتوانی: خدا جای حق نشسته است

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری جهان گفت: برای مسابقه‌های جهانی خیلی زحمت کشیدم و انصاف نبود کسی با تقلب مدال بگیرد و اکنون نمی‌دانم برای خودم خوشحال باشم یا برای رقیبم ناراحت.

ورزش و جوان- ایوب موسوی درباره مثبت شدن دوپینگ وزنه‌بردار لیتوانی و اینکه در صورت تایید نهایی، مدال جهانی‌اش به نقره تبدیل می‌شود، بیان کرد:‌ تازه متوجه این ماجرا شدم و هنوز کمی شوکه‌ام. نمی‌دانم  برای خودم خوشحال باشم یا از اینکه تست وزنه‌بردار لیتوانی مثبت شده و چهار سال محروم می‌شود، ناراحت باشم. البته 2-3 هفته پیش به من گفتند احتمال دارد تست وزنه‌بردار لیتوانی مثبت شود اما گفتم فکر نکنم اینطور باشد و همه پاک بودند.

او ادامه داد: البته من برای مسابقه‌های جهانی خیلی زحمت کشیدم، 6 ماه در اردو بودم و بالاخره انصاف نیست یک نفر با تقلب مدال بگیرد. بالاخره خدا جای حق نشسته است.

موسوی در مورد آغاز تمرین‌های خود نیز گفت: تمرین‌هایم را برای فینال لیگ برتر آغاز کرده‌ام و احتمالا در مسابقه‌های قهرمانی کشور و جام فجر هم وزنه می‌زنم.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این پرسش که چرا نسبت به دیگر ملی‌پوشان خیلی زود حضور در مسابقه‌های مخلتف را آغاز کرده است، تصریح کرد: از آنجا که برای هر 5 مسابقه لیگ با تیم مناطق نفت‌خیز جنوب قرارداد دارم بنابراین مجبورم طبق قرارداد در هر 5 مسابقه وزنه بزنم. جام فجر هم جوایز دلاری دارد و نمی‌شود از آن گذشت.

وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم، در مورد برنامه خود برای بازی‌های آسیایی و مسابقه‌های جهانی 2018 گفت: خودم فکر می‌کنم عقب هستم باید تمرین‌هایم را برای بازی‌هایی آسیایی شروع کنم چون فکر می کنم سطح رقابت‌ها در بازی‌ها بالا باشد. همچنین محرومیت چندکشور  مدعی هم که تمام شود سطح رکوردها برای کسب مدال از مجموع 400 کیلوگرم بالاتر می‌رود. از این رو کار سخت  می‌شود. قبل از مسابقه‌های جهانی کسی فکر نمی‌کرد مدال بگیرم اما الان دیگر در چشم هستم و مجبورم باز هم مدال بگیرم.

موسوی در مورد حمایت‌هایی که از او بعد از کسب مدال جهانی شده است، تاکید کرد: بعضی حمایت‌ها خوب بود اما برخی دیگر قول دادند و هنوز عمل نکردند، ان‌شاءالله آن‌ها هم عمل می‌کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون