کد خبر: ۱۳۷۱۱
۲۰:۱۹ -۳۰ دی ۱۳۹۶

بریمانلو مقابل نماینده ژاپن شکست خورد/ پنجمین نماینده تیم ملی جودو هم حذف شد!

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در جدول رده بندی با شکست مقابل نماینده ژاپن از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
ورزش و جوان- نخستین گرند پری در سال 2018 در حالی از صبح روز(جمعه) در کشور تونس آغاز شده است که تیم ملی جودو ایران با 6 ملی پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. این رقابت‌ها با حضور 335 جودوکار از 46 کشور پیگیری می‌شود.

امروز شنبه در دومین روز از این مسابقات نمایندگان کشورمان در اوزان ۷۳- کیلوگرم و ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف نماینده قزاقستان  رفت و با شکست مقابل این جودوکار از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. بریمانلو در دیدار رده‌بندی به مصاف "یوشیدا"نماینده ژاپن رفت و با شکست مقابل حریف خود از رسیدن به مدال باز ماند.

محمدی پیش از این به ترتیب حریفانی از برزیل، سوئیس و  اوکراین را شکست داد.

سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان در دور نخست استراحت داشت. وی در دور دوم و در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده ترکیه شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

روزگذشته (جمعه) قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته نمایندگان وزن ۶۶- کیلوگرم و علی قلی پور نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

این رقابت‌ها فردا یکشنبه در حالی به پایان خواهد رسید که جواد محجوب تنها نماینده سنگین وزن کشورمان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

منبع: فارس

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون