کد خبر: ۱۳۱۱۸
۲۱:۲۱ -۰۹ دی ۱۳۹۶
جیانلوئیجی بوفون ستاره یوونتوس نهایتا یک سال دیگر در فوتبال خواهد بود و حداکثر تا تابستان ۲۰۱۹ از فوتبال بازنشسته می شود. او اعلام کرده که اگر یووه امسال قهرمان چمپیونزلیگ شود در پایان همین فصل بازنشسته خواهد شد در غیر این صورت خداحافظی از فوتبال را یک سال به تعویق خواهد انداخت.

ورزش و جوان- وفون که باید با یوونتوس مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان قرار گیرد، هری کین را یکی از خطرناک ترین مهاجمان فوتبال دنیا دانست. کاپیتان یوونتوس گفت:

هری کین در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان اروپاست و در این باره تردیدی وجود ندارد. به عنوان بازیکن همیشه می توانی با تمرین بهتر شوی اما برخی چیزها مربوط به استعداد ذاتی بازیکنان است. در دوران فوتبالم بازیکنان بزگری مثل رونالدو نازاریو، کریستیانو، اینزاگی و باتیستوتا را دیده ام. این بازیکنان ویژگی های ذاتی خاصی دارند که می توانند دروازه بان ها را آزار بدهند. کین هم این ویژگی ها را دارد. بازی کردن مقابل بهترین ها همیشه بالاترین چالش ممکن است. همیشه از چنین بازیهایی لذت می برم.

کین اخیرا با ۵۶ گل تبدیل به آقای گل سال ۲۰۱۷ شد و پس از سالها آقای گلی یک سال میلادی را از دستان رونالدو و مسی خارج کرد.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون