کد خبر: ۱۲۶۰۲
۱۸:۳۳ -۲۰ آذر ۱۳۹۶
ندود: تاتنهام قرعه سختی برای یوونتوس محسوب می شود
ورزش و جوان-قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعاتی پیش برگزار شد و یوونتوس باید به مصاف تاتنهام برود.

به نقل از وبسایت فوتبال ایتالیا، ندود در خصوص قرعه بانوی پیر به premium sport گفت: 

قرعه معمولی برای ماست. ما هیچ وقت با تاتنهام در اروپا دیدار نکرده بودیم، اما تابستان امسال مقابل آن ها صف آرایی کردیم و شکست خوردیم. دیدار رفت دو ماه دیگر برگزار خواهد شد باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. تاتنهام تیمی یک پارچه و متحد همراه با یک مربی فوق العاده (پوچتینو) است که خط حمله بسیار خوبی دارد و از تمامی پتانسیل فاز هجومی خود بهترین استفاده را خواهند برد. 

او در ادامه نیز افزود:

آن ها یورنته را نیز در اختیار دارند که قبلا در اینجا حضور داشت و او زمانی که در سویا بود، به ما آسیب زده بود. در بازی دوستانه ما در شرایط خوبی نبودیم، حال باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. 

ندود در پاسخ یک خبرنگار به او گفته بود که شما در سه سال قبلی، دو بار در فینال باخته اید، آیا بهتر نیست که زودتر حذف شوید تا رنج کمتری متحمل شوید گفت:

من مایل هستم که هر سال به فینال برویم، سپس وقتی شما به فینال رسیدید، خواهید دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. رسیدن به فینال بسیار سخت است، اما یوونتوس موفق شده در سه سال اخیر دو بار به این مهم دست پیدا کند. مرحله یک هشتم نیز بسیار سخت است. ما باید بازی به بازی فکر کنیم، اول به دیدار مقابل تاتنهام می اندیشیم، سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون