کد خبر: ۱۲۰۶۴
۲۱:۲۹ -۰۳ آذر ۱۳۹۶
در دومین روز از گرنداسلم تکواندو تنها یک نماینده ایران توانست موفق باشد.
ورزش و جوان- روز دوم و پایانی از گرنداسلم تکواندو چین از بامداد امروز در شهر ووشی چین با حضور نماینده های ایران در حال پیگیری است.

در 58- کیلوگرم مردان، ایران 3 نماینده داشت. حمیدرضا هادیان، هادی تیران پور و ابراهیم صفری نماینده های این وزن ایران بودند که هر سه نفر در دور اول با پیروزی مقابل رقبای چینی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

در یک هشتم هادیان و تیران پور با قبول شکست مقابل رقبایی از مغولستان و کره جنوبی حذف شدند اما صفری تکواندو کار ازبک را با اقتدار شکست داد و به یک چهارم رسید.

در یک چهارم نهایی تکواندو کار چینی هم مقابل صفری تن به شکست داد و نماینده ایران در نیمه نهایی رقیب دیگر نماینده چین شد. این دیدار هم با برد نماینده ایران تمام شد و صفری به فینال رسید.

 در وزن 80- کیلوگرم هم ایران 3 نماینده داشت. عرفان ناظمی و مهدی خدابخشی با عبور از سد نماینده های کره جنوبی و ازبکستان به یک هشتم رسیدند اما بهزاد ایلخانی با قبول شکست مقابل تکواندو کار چینی حذف شد.

مهدی خدابخشی در یک هشتم 20 بر 7 نماینده چین را شکست داد و صعود کرد اما ناظمی در راند طلایی باخت و او هم حذف شد.

در یک چهارم نهایی خدابخشی در دیداری نزدیک 11 بر 10 مقابل حریف نروژی شکست خود تا پرونده ایران در این وزن بسته شود.

 در بخش زنان و در وزن 57- کیلوگرم ایران دو نماینده داشت. در مرحله یک شانزدهم نهایی مهسا پورمیرزا با نتیجه ای سنگین به تکواندوکار چینی باخت و حذف شد اما پریسا جوادی با برد 16 بر 3 مقابل نماینده کره جنوبی صعود کرد.

در یک هشتم نهایی جوادی 17 بر 4 تکواندوکار فیلیپینی را شکست داد و به مرحله بعد رسید.

جوادی در یک چهارم نهایی مقابل نماینده چین قرار گرفت و با قبول شکست از رقابت ها کنار رفت.

 در 67- کیلوگرم زنان هم ایران دو نماینده داشت. مینا بابالو در اولین گام نماینده فیلیپین را شکست داد و صعود کرد اما زهرا شیدایی با شکست مقابل تکواندوکار چینی حذف شد.

بابالو در یک هشتم نهایی طی جدالی سخت به نماینده چین باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

 منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون