کد خبر: ۱۱۶۳۷
۱۶:۱۷ -۱۹ آبان ۱۳۹۶
برخلاف نظر معاون بانوان وزارت ورزش
مربیان تیم ملی رویینگ ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شده و تمرینات به زودی شروع می‌شود.
ورزش و جوان- پس از بازگشت جیوگانیک مربی رومانیایی رویینگ به کشورش وضعیت مربیان تیم‌های ملی رویینگ  در مسیر بازی‌های آسیایی مشخص نبود که گفته شده فدراسیون کادر فنی را برای قسمت‌های مختلف تعیین کرده است که در اصلی‌ترین تغییر افشین فرزام دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت که اتفاقی برخلاف نظر فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش است.
پس از رفتن جیوگانیک و مخالفت وزارت ورزش برای ادامه فعالیت او در ایران به خصوص کار با تیم بانوان، محمدیان در جلسه‌ای که با ملی‌پوشان داشت تاکید کرده بود که مربی مرد هدایت تیم ملی بانوان را در اختیار نخواهد گرفت و فرزام به هیچ وجه به تیم ملی رویینگ بانوان بازنخواهد گشت اما اکنون او به عنوان یکی از مربیان تیم ملی بانوان کارش را شروع خواهد کرد.
فدراسیون برای تیم ملی بانوان سرمربی انتخاب نکرده و سه مربی را مسوول قایق‌های مختلف گذاشته‌است. فرزام مربی قایق تک نفره سبک و سنگین‌وزن می‌شود و بهناز مرادخانی و سولماز عباسی هدایت قایق‌های دیگر را برعهده خواهد گرفت.
مرحله جدید اردوی آماده‌سازی نیز از اوایل آذر شروع می‌شود و گفته شده که ملی‌پوشان زیر نظر این مربیان در ابهر به آب خواهند زد. البته با توجه به شرایط جوی ابهر به نظر می‌رسد تغییری در محل اردوی ملی‌پوشان ایجاد شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون