کد خبر: ۱۱۳۶۸
۲۰:۲۲ -۱۱ آبان ۱۳۹۶

ایان رایت: از پیشرفت تاتنهام نگران هستم

ایان رایت بعد از پیروزی تاتنهام مقابل رئال مادرید در روز چهار شنبه تاکید کرد که تاتنهام در مسیر خوبی قرار دارد و این موضوع باعث نگرانی هواداران آرسنال می شود.

ورزش و جواندو تاتنهام و رئال مادرید شب گذشته (چهار شنبه) در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار تاتنهام توانست لوس بلانکوس را ۳-۱ مغلوب کند و صعود خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنند. 

به نقل از وبسایت ESPN، ایان رایت که بعد از تیری هانری بهترین گلزن تاریخ باشگاه آرسنال است، اذعان داشت که رشد و پیشرفت رقیب دیرینه نگران است. او طی مصاحبه ای با رادیو BBC در این خصوص گفت:

من همیشه از پیشرفت و نتایج غیر منتظره تاتنهام هراس داشتم و اکنون آن ها در حال پیشرفت خوبی هستند. از وقتی که مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی در این باشگاه کار خود را آغاز کرده است، آن ها به طور یک نواخت در حال پیشرفت بوده اند و ثبات خود را حفظ کرده اند. تنها موضوع مهم در این زمان این است که آیا دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام پول چنین بازیکنانی را که باعث پیشرفت تیم می شوند را پرداخت خواهد کرد یا نه؟
ایان رایت در ادامه نیز افزود:

پوچتینو یک مربی بسیار عالی با بازیکنان خوب و آینده داری است. آن ها در بازی مقابل رئال مادرید خود را اثبات کردند. تیم پوچتینو هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و من به عنوان یک هوادار و بازیکن سابق آرسنال که اینجا نشسته از پیشرفت آن ها می ترسم و نگرانم.
تاتنهام در فصل گذشته توانست برای اولین بار بعد از سال ۱۹۹۵ بالاتر از رقیب همشهری خود، توپچی های لندن در لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.  

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون