کد خبر: ۱۱۱۸۵
۱۸:۰۳ -۰۶ آبان ۱۳۹۶
منچستریونایتد دوباره به مسیر برد در لیگ برتر بازگشت.
ورزش و جوانمنچستریونایتد در یک بازی حساس، فشرده و دیدنی موفق شد با تک گل مارسیال تعویضی، تاتنهام آماده را شکست دهد تا اختلاف را با این تیم در رده دوم به سه امتیاز برساند.

در حساسترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد رده دومی میزبان تاتنهام رده سومی بود. این بازی با قضاوت جاناتان ماس برگزار شد. نیمه اول دیدار بازی خیلی جذابی از کار در نیامد. هر دو تیم محتاطانه توپ را به گردش درآوردند. یونایتد شروع بهتری در نیمه اول داشت ولی این اسپرز بود که در ادامه کنترل بازی را در دست گرفت و یونایتد عقب نشسته بود. اما در نیمه نخست دو تیم به فرصت های زیادی نرسیدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.


اما با شروع نیمه دوم، پرس یونایتد در یک سوم دفاعی حریف بیشتر شد و شیاطین سرخ با ریتم بهتری هم توپ را به گردش درآوردند. نیمه دوم را باید از آن تیم مورینیو دانست، میزبان در نیمه دوم هم بیشتر توپ را در اختیار داشت و هم در خلق موقعیت عملکرد بهتری داشت. دقیقه ۵۵ فشار یونایتد از سمت چپ می توانست آن ها را به گل برساند که واکنش لوریس و تلاش دیویس مانع از گلزنی میزبان شد.


ده دقیقه بعد، والنسیا می توانست با یک ضربه سرکش بازی را ۱-۰ کند که با بدشانسی شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. ۵ دقیقه بعد مارسیال به جای رشفورد وارد زمین شد و فشار یونایتد هم ادامه داشت. لوکاکو طی دو صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت. یک بار ضربه او توسط لوریس مهار شد و دقایقی بعد هم ضربه سر وی به تیرک دروازه برخورد کرد تا بازی همچنان مساوی بماند. در آن سمت هم دله الی بهترین و شاید تنها فرصت عالی تاتنهام را در مقابل دروازه از دست داد.


اما بالاخره در دقیقه ۸۱، ضربه بلند دخیا با اثرگذاری لوکاکو همراه شد، فرار مارسیال در پشت دفاع حریف با ضربه تمام کننده وی همراه شد و بازی ۱-۰ به نفع یونایتد شد، یاران مورینیو از گل زده حفاظت کردند و این دیدار حساس را به نفع خود به پایان رساندند تا اختلاف با اسپرز را به ۳ برسانند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون