کد خبر: ۱۱۱۰۷
۱۹:۵۹ -۰۵ آبان ۱۳۹۶
وحید گلخندان در فینال تپانچه ۵۰ متر رقابت های تیراندازی فینال فینالیست ها ششم شد.
ورزش و جوان- در چهارمین روز از رقابت های تیراندازی فینال فینالیست ها وحید گلخندان و شش تیرانداز دیگر در فینال تپانچه ۵۰ متر در خط آتش قرار گرفتند. گلخندان در مجموع، امتیاز ۱۲۳.۸ را به ثبت رساند و در رده ششم ایستاد.

در فینال تپانچه ۵۰ متر دامیر میک از صربستان با امتیاز ۲۰۹.۶، اوول اوملچوک از اوکراین با امتیاز ۲۲۸.۰، امانپارت سینگ از هند با امتیاز ۱۸۶.۳، یوسف دیکک از ترکیه با امتیاز ۱۶۷.۶ و دیمیتریج گریجیگ از صربستان با امتیاز ۱۴۸.۵ به ترتیب در رده های اول تا پنجم ایستادند.

در مقدماتی این ماده هم هفت تیرانداز در خط آتش ایستادند و به ترتیب اوول اوملچوک از اوکراین با امتیاز ۵۷۱.۸، دیمیتریج گریجیگ از صربستان با امتیاز ۵۶۲.۶، دامیر میک از صربستان با امتیاز ۵۶۱.۱۰، جی‌تو رای از هند با امتیاز ۵۶۱.۱۰ ، وحید گلخندان از ایران با امتیاز ۵۵۱.۱۰، یوسف دیکک از ترکیه با امتیاز ۵۴۵.۶ و امانپرت سینگ از هند با امتیاز ۵۴۵.۳ در رده های اول تا هفتم قرار گرفتند و همگی به فینال راه یافتند.

رقابت های تیراندازی فینال فینالیست ها از یکم آبان ماه آغاز شد. ایران در این مسابقات ۵ نماینده داشت که امروز به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون