کد خبر: ۱۰۹۸۱
۱۷:۵۱ -۲۹ مهر ۱۳۹۶
سونیا نوریزاد با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان قایقرانی در قهرمانی آسیا از نتایج بدست آمده توسط ملی‌پوشانش ابراز رضایت کرد.

ورزش و جوان- سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان بزرگسالان ایران درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی چین اظهار کرد: به هر حال مسابقات قهرمانی آسیا همیشه حساسیت زیادی دارد. سال آینده بازی‌های آسیایی را داریم و همه کشورهای قاره با قدرت در چین حاضر شده بودند و سطح مسابقات خیلی خوب بود. 22 کشور شرکت کرده بودند و همه تیم‌ها با نفرات اصلی و در تمام مسافت‌ها نماینده داشتند.

نوریزاد در پاسخ به این سوال که عملکرد ملی‌پوشانش را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: عملکرد بچه ها خوب بود و من از تمام آنها راضی هستم. با توجه به فضای مسابقات، از نظر آب و هوایی و اینکه شرایط اصلا مناسب نبود و بارندگی زیادی داشتیم همه ملی‌پوشان خوب کار کردند. به هر حال شرایط تاثیر زیادی بر کار بچه ها گذاشت اما باز هم با تمام توان کار کردند.

او ادامه داد: دختران ملی‌پوش انتظارها را برآورده کردند اما خب انتظار من از هدیه کاظمی در کایاک تک نفره 500 مدال طلا بود اما یک اشتباه کوچک باعث شد او طلا را از دست بدهد. همه این ها تجربه است برای سال آینده و به نظرم این نقره ارزش طلا را دارد.

سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان ایران همچنین بیان کرد: دو مسابقه اصلی ما کایاک تک و دو نفره 200 متر بود که به دنبال مدال طلای آسیا بودیم. هدیه کاظمی و آرزو حکیمی در دو نفره خیلی خوب بودند و قهرمان شدند و پیش‌بینی ما درست از آب در آمد اما در کایاک یک نفره آرزو حکیمی به مدال نقره رسید که البته او هم در دقایق قبل مسابقه با مشکلی مواجه شد که تاثیر زیادی بر کارش گذاشت. با این حال خیلی خوشحالم که این دو مدال نقره برای کاروان ایران بدست آمد و بچه‌ها واقعا با شرایط جوی نامناسبی که وجود داشت عملکرد قابل قبولی داشتند.

نوریزاد با اشاره به مواد دیگر نیز تصریح کرد: در دیگر مسافت‌ها و قایق‌ها نیز خوب بودیم. در کایاک چهار نفره 1000 متر و 200 متر هم برنز گرفتیم که راضی کننده  بود و همان اتفاق‌هایی افتاد که ما پیش‌بینی می‌کردیم. نکته مهم اینجا بود که تمام قایق‌ها انتظارهای ما را برآورده کردند و ما ارنجی نداشتیم که به نتیجه مورد نظر ما نرسیده‌ باشد. در این مسابقات هرآنچه که پیش‌بینی کرده‌بودیم اتفاق افتاد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون