کد خبر: ۱۰۰۰۶
۱۶:۲۷ -۰۲ مهر ۱۳۹۶
مسابقات گرند پری تکواندو ۲۰۱۷ - مراکش
مبارز وزن ۶۸- کیلوگرم ایران با قبول شکست ۲۰ بر ۱۱ برابر لانگوباردی از بریتانیا در نخستین دیدارش از گردونه رقابت های تکواندو گرند پری مراکش کنار رفت.

ورزش و جوانمرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۷، از روز جمعه و در چهار وزن المپیکی مردان و زنان با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از پنجاه و شش کشور در شهر "رباط" مراکش آغاز شد و امروز(یک شنبه) به پایان می‌رسد.

در روز پایانی این رقابت‌ها امروز(یک شنبه) مبارزات اوزان ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم بانوان آغاز شد و میرهاشم حسینی نماینده ایران در این روز بود که با قبول شکست برابر حریفش دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

میر هاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلو گرم ایران که مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه خود می‌بیند در دور نخست و از مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف پتر لانگوباردی از بریتانیا که رتبه چهارده رنکینگ جهانی را در اختیار دارد رفت و در پایان با نتیجه ۲۰ بر ۱۱ برابر این مبارز تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

به این ترتیب پرونده تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات تکواندو گرند پری مراکش با کسب یک مدال برنز فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلو گرم به پایان رسید. 

پیش از این سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلو گرم و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلو گرم با قبول شکست برابر رقبا از کسب مدال ناکام ماندند.

تیم ملی تکواندوی ایران را مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصر آزادانی به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

رقابت‌های گرند پری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰ _ ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز جهت ارتقای رنکینگ تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون